2011
Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení
KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení
Název anglicky
Inclusive Education – Provisions for Different Age Groups and Disabilities
Autoři
Vydání
1. vydání. Brno, 386 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Lékařská fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání, sociální inkluze, žák s narušenou komunikační schopností, se sluchovým postižením, se zdravotním postižením, s poruchami chování a sociálním znevýhodněním, informační a komunikační technologie
Klíčová slova anglicky
inclusive education, social inclusion, pupil with communication disorder, pupil with hearing impairment, pupil with health disability, pupil behavioral disorder and social disadvantage, information and communication technologies
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 2. 2012 13:52, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Publikace obsahuje kapitoly, které se zabývají inkluzivním vzděláváním a sociální inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Charakterizují inkluzivní přístupy k osobám se zdravotním postižením. Dále se zde pojednává o informačních a komunikačních technologiích, které se využívají při vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami.
Anglicky
The book presents research supported by the project Support of grant projects of specific research. The publication is divided into five themes, which follow the focus of doctoral students of Special education and their supervisors. These themes include: Inclusive education and social integration, Education of pupils with communication disorders and pupils with hearing impairments in mainstream schools, Inclusive approaches to people with disabilities, Inclusive education in mainstream schools with focus on pupils with behavioral disorders and social disadvantages, and ICT in education of individuals with special needs.