KNECHT, Petr. Názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu. In Vencovská, T. a kol. Sborník příspěvků ze závěrečné konference projektu Kurikulum S. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2011, s. 14-16. ISBN 978-80-87063-54-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{971342, author = {Knecht, Petr}, address = {Praha}, booktitle = {Sborník příspěvků ze závěrečné konference projektu Kurikulum S}, edition = {1.}, editor = {Vencovská, T. a kol.}, keywords = {curriculum reform; vocational education; research; School Educational Programmes}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87063-54-5}, pages = {14-16}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků}, title = {Názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 971342 AU - Knecht, Petr PY - 2011 TI - Názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu PB - Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků CY - Praha SN - 9788087063545 KW - curriculum reform KW - vocational education KW - research KW - School Educational Programmes N2 - Příspěvek pojednává o reformě kurikula odborného vzdělávání. Hlavní pozornost je zaměřena na problémy spojené se zaváděním (implementací) kurikulární reformy do praxe ve školách. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, které spočívalo v realizaci řízených rozhovorů vedených s řediteli, koordinátory tvorby ŠVP a řadovými učiteli na pilotních středních odborných školách a středních odborných učilištích. ER -
KNECHT, Petr. Názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu. In Vencovská, T. a kol. \textit{Sborník příspěvků ze závěrečné konference projektu Kurikulum S}. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2011, s.~14-16. ISBN~978-80-87063-54-5.
|