NAJVAR, Petr, Jan SLAVÍK, Kateřina VLČKOVÁ, Milan KUBIATKO, Tomáš PAVLAS a Tomáš JANKO. Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření. In Tomáš Janík, Petr Knecht, Simona Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 17-23. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Název česky Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Název anglicky Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: questionnaire survey
Autoři NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Jan SLAVÍK (203 Česká republika), Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Milan KUBIATKO (703 Slovensko, domácí), Tomáš PAVLAS (203 Česká republika) a Tomáš JANKO (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 17-23, 7 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Fulltext
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055595
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5774-6
Doi 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40
Klíčová slova česky kurikulární reforma; gymnázium; výzkum
Klíčová slova anglicky curricular reform; upper-secondary school; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD., učo 108312. Změněno: 8. 3. 2013 13:45.
Anotace
Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.
Anotace anglicky
The text presents the second phase of a research that focused on the curricular reform that was being implemented to upper-secondary comprehensive schools. The aim of this phase was to analyse the phase of the reform that consisted in implementing school education programmes into teaching practice. The research focused on three areas: acceptance of the curricular reform, teachers’ beliefs about curriculum and effects of curriculum. The sample consisted of 1098 respondents from 58 schools.
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 08:51