W 2011

Videostudie na pomezí kvalitativních a kvantitativních přístupů

JANÍK, Tomáš a Petr NAJVAR

Základní údaje

Originální název

Videostudie na pomezí kvalitativních a kvantitativních přístupů

Název česky

Videostudie na pomezí kvalitativních a kvantitativních přístupů

Název anglicky

Video Study: on the Edge of the qualitative and quantitative approaches

Autoři

JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr NAJVAR (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055608

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

videostudie; výzkum vyučování a učení; kvantitativní a kvalitativní přístup

Klíčová slova anglicky

video study; research on teaching and learning; quantitative and qualitative approach
Změněno: 4. 4. 2012 13:04, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.

Anotace

V originále

Cílem workshopu je poskytnout přehled o různých výzkumných přístupech využívajících metodiku videostudie. Pozornost bude věnována tomu, zda se opírají spíše o kvalitativní či kvantitativní výzkumné postupy. V rámci semináře byly představeny konkrétní ukázky z výzkumu realizovaných v zahraničí i těch, které realizovali autoři workshopu se svými týmy. Workshop bylo možné využít jako příležitost ke konzultování vlastních výzkumných projektů stavějících na metodice videostudie.

Anglicky

The aim of the workshop is to give insight into different research approaches using video study methodology. The main attention is on research approaches used in different video studies. There were videos from research conducted abroad and from research conducted by lectures and their teams. It was possible to take the workshop as an opportunity to discuss the participants' research projects using video study methodology.

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání