VACULOVÁ, Ivana. Řešení aktuálních problémů fyzikálního vzdělávání prostřednictvím CPV videowebu. In Aktuálne problémy fyzikálneho vzdelávania v európskom priestore. Nitra, Slovakia: Pobočka JSMF v Nitre, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011, s. 411-417. ISBN 978-80-8094-988-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Řešení aktuálních problémů fyzikálního vzdělávání prostřednictvím CPV videowebu
Název česky Řešení aktuálních problémů fyzikálního vzdělávání prostřednictvím CPV videowebu
Název anglicky Solution to Current Problems of Physics Education thrugh the CPV videoweb
Autoři VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Nitra, Slovakia, Aktuálne problémy fyzikálneho vzdelávania v európskom priestore, od s. 411-417, 7 s. 2011.
Nakladatel Pobočka JSMF v Nitre, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055679
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8094-988-4
Klíčová slova česky Výzkum přírodovědného vzdělávání; učitelé fyziky; elektronické učební prostředí;
Klíčová slova anglicky Research of scientific education; teachers of physics; electronic learning environment;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ivana Medková, Ph.D., učo 63881. Změněno: 18. 2. 2012 20:09.
Anotace
Příspěvek popisuje oblasti výuky fyziky, které se na základě našeho výzkumu jeví jako problematické. Ke každé oblasti byly přiřazeny ukázky videosekvencí z výuky fyziky a vytvořeny sady otázek pro (budoucí) učitele. Tyto otázky slouží jako nástroj diagnostikování a rozvíjení reflektivních kompetencí učitelů a zároveň jako výzkumný nástroj.
Anotace anglicky
Our contribution presents the areas that are considered as problematic, based on the research of physics education. In each area, we show several illustrative videosequences of physics education, and related sets of tasks for (prospective) teachers. This tasks should serve the purpose of diagnosing and developing reflective competences of teachers and also as a research tool.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:26