Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{972352, author = {Němec, Jiří and Vlčková, Kateřina}, address = {Praha}, booktitle = {Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.}, edition = {1}, keywords = {School climate; primary school (ISCED 1); lower secondary comprehensive school (ISCED 2); questionnaire; participatory photography}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-246-2043-5}, pages = {162-196}, publisher = {Karolinum}, title = {Vnímání sociálního klimatu školy žáky: srovnání 1. a 2. stupně základní školy}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 972352 AU - Němec, Jiří - Vlčková, Kateřina PY - 2011 TI - Vnímání sociálního klimatu školy žáky: srovnání 1. a 2. stupně základní školy VL - neuvedeno PB - Karolinum CY - Praha SN - 9788024620435 KW - School climate KW - primary school (ISCED 1) KW - lower secondary comprehensive school (ISCED 2) KW - questionnaire KW - participatory photography N2 - Cílem kapitoly je prezentovat výzkum vnímání vybraných oblastí klimatu školy žáky 1. a 2. stupně, které se úzce váží k procesům učení a vyučování. Jednou z determinant problémů s přechodem žáků z prvního stupně základní školy na druhý je i klima školy. Rozdíly v sociálním a materiálním prostředí prvního a druhého stupně základní školy byly zjišťovány na náhodném výběru 5 škol z Jihomoravského kraje. Použit byl standardizovaný dotazník Rizika a pozitiva školního života očima žáků (Vojtová, Fučík 2011), jímž byl srovnáván pohled žáků 4. a 5. ročníku a žáků 6. a 7. ročníku na klima školy. Jako doplňující kvalitativní metoda byly použity žákovské fotografie prostředí školy s navazujícím reflexivním interview, jejichž prostřednictvím bylo klima na 1. a 2. stupni názorně dokresleno. ER -
NĚMEC, Jiří a Kateřina VLČKOVÁ. Vnímání sociálního klimatu školy žáky: srovnání 1. a 2. stupně základní školy. In \textit{Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.}. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2011, s.~162-196, 36 s. ISBN~978-80-246-2043-5.
|