KRÁTKÁ, Jana. Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.). Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 372-377. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-31.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu
Název česky Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu
Název anglicky Experiences with the online questionnaire on www.csfd.cz as a part of mixed research
Autoři KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, od s. 372-377, 6 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Fulltext
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055738
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5774-6
Doi 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-31
Klíčová slova česky online dotazník; výzkum; 0audiovizuální fikční příběhy
Klíčová slova anglicky online questionnaire; research; audiovisual fictional stories
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 21. 3. 2012 10:11.
Anotace
Audiovizuální fikční příběhy sledujeme obvykle za účelem relaxace nebo zábavy, za účelem sdílení zkušeností s postavami a učení se ze sociálních situací. Naše výzkumné cíle vycházejí z potřeby vědět, co již lidé znají a jak probíhá jejich interakce s audiovizuálními fikčními příběhy. Podle výzkumných zkušeností nejrůznějších autorů se jako nejvhodnější jeví interpretativní metody, založené na dialogu a interakci s ostatními, nicméně z důvodu zaměření tohoto výzkumu do doposud nereflektované oblasti identifikace s fikční postavou filmů a seriálů a zkušenostního učení jsme využili jak kvantitativních, tak kvalitativních metod. Tento příspěvek se zaměřuje především na zkušenosti se sběrem dat prostřednictvím nejnavštěvovanějších domácích internetových stránek o filmu www.csfd.cz.
Anotace anglicky
Audiovisual fictional stories are usually watched for the purpose of relaxation, fun or sharing experiences with characters and learning from the social situations. Our research aims results from need to know, what people know and how their interaction with audiovisual fictional stories proceeds. According to the research experiences of several authors the interpretative methods, based on dialogue and interaction, seem to be optimal. Nevertheless from the reason of orientation of this research into not-reflected area of identification with fictional character of films and TV series and experiential learning, we used qualitative, as well as quantitative methods. This article focuses on experiences with data collection through Czech most visited website about film www.csfd.cz.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 20:33