Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972538, author = {Krátká, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-31}, edition = {1. vyd.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.)}, keywords = {online questionnaire; research; audiovisual fictional stories}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {372-377}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kratka.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972538 AU - Krátká, Jana PY - 2011 TI - Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - online questionnaire KW - research KW - audiovisual fictional stories UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kratka.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/kratka.pdf N2 - Audiovizuální fikční příběhy sledujeme obvykle za účelem relaxace nebo zábavy, za účelem sdílení zkušeností s postavami a učení se ze sociálních situací. Naše výzkumné cíle vycházejí z potřeby vědět, co již lidé znají a jak probíhá jejich interakce s audiovizuálními fikčními příběhy. Podle výzkumných zkušeností nejrůznějších autorů se jako nejvhodnější jeví interpretativní metody, založené na dialogu a interakci s ostatními, nicméně z důvodu zaměření tohoto výzkumu do doposud nereflektované oblasti identifikace s fikční postavou filmů a seriálů a zkušenostního učení jsme využili jak kvantitativních, tak kvalitativních metod. Tento příspěvek se zaměřuje především na zkušenosti se sběrem dat prostřednictvím nejnavštěvovanějších domácích internetových stránek o filmu www.csfd.cz. ER -
KRÁTKÁ, Jana. Zkušenosti s užitím online dotazníku na www.csfd.cz jako součásti smíšeného výzkumu. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.). \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~372-377. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-31.
|