GRENAROVÁ, Renée. Výzkumná sonda k problematice hodnocení ve výuce ruštině se zvláštním zřetelem k žákům s SPU. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výzkumná sonda k problematice hodnocení ve výuce ruštině se zvláštním zřetelem k žákům s SPU
Název česky Výzkumná sonda k problematice hodnocení ve výuce ruštině se zvláštním zřetelem k žákům s SPU
Název anglicky Research to issue of assessment of teaching Russian with SLD
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání 2011.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výzkum; vyučování; ruský jazyk; specifické poruchy učení; žák;
Klíčová slova anglicky research; teaching; Russian language; specific learning difficulties; a student;
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 24. 2. 2012 13:23.
Anotace
Přednáška byla zameřena na téma problematika hodnocení ve výuce ruštině se zvláštním zřetelem k žákům se specifickými poruchami učení.
Anotace česky
Přednáška byla zameřena na téma problematika hodnocení ve výuce ruštině se zvláštním zřetelem k žákům se specifickými poruchami učení. SPU.
Anotace anglicky
The lecture was focused on the issue of assessment of teaching Russian of students with specific learning difficulties.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 02:56