Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973174, author = {Hofmann, Eduard and Trávníček, Marek and Soják, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konferen}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11}, edition = {1.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {field work; integrated learning education and leisure time study; questionnaire examination; interviews}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {310-315}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Integrovaná terénní výuka jako systém}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/hofmanntravniceksojak.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973174 AU - Hofmann, Eduard - Trávníček, Marek - Soják, Petr PY - 2011 TI - Integrovaná terénní výuka jako systém PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - field work KW - integrated learning education and leisure time study KW - questionnaire examination KW - interviews UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/hofmanntravniceksojak.pdf N2 - Text se zabývá problematikou terénní a integrované výuky. Seznamuje nás s popisem různých forem terénní výuky na PdF MU s cílem najít společné prvky napříč spektrem jednotlivých dílčích kurzů, dále upozornit na možnosti kvalitnějšího uchopení takových forem a uspořádání do uceleného systému. Děje se tak u terénní výuky kateder geografie, tělesné výchovy a sociální pedagogiky. Dále se v textu prezentují výstupy z dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů z padesáti základních škol v ČR, kde bylo sledováno, jak je vnímána potřebnost zavedení terénní integrované výuky do ZŠ. ER -
HOFMANN, Eduard, Marek TRÁVNÍČEK a Petr SOJÁK. Integrovaná terénní výuka jako systém. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konferen}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~310-315. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11.
|