C 2011

Profesní orientace jako pedagogický proces.

FRIEDMANN, Zdeněk

Základní údaje

Originální název

Profesní orientace jako pedagogický proces.

Název anglicky

PROFESSIONAL ASPIRATIONS AS AN EDUCATIONAL PROCESS

Autoři

FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, FRIEDMANN, Z. et. al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 13-19, 5 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055810

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5602-2

Klíčová slova česky

profesní orientace, pedagogický proces, kariérové poradenství.

Klíčová slova anglicky

professional aspirations; educational process; career guidance

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2012 12:05, doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.

Anotace

V originále

Text obsahuje rozbor některých často používaných odborných termínů z oblasti profesní orientace v souvislosti s pedagogickým procesem. Stručně také charakterizuje historii a současnost problematiky profesní orientace a kariérového poradenství v České republice i v zahraničí. Text obsahuje rozbor některých často používaných odborných termínů z oblasti profesní orientace v souvislosti s pedagogickým procesem. Stručně také charakterizuje historii a současnost problematiky profesní orientace a kariérového poradenství v České republice i v zahraničí.Je to analytická teoretická studie.

Anglicky

The text presents an analysis of frequently used terms in the field of professional aspirations associated with the educational process. In the paper we also briefly describe the history and present situation in the field of professional aspirations and career guidance in the Czech Republic and abroad.It is analytical and theoretical studies.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání