FRANKOVÁ, Alena. Analýza legislatívneho rámca vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v Slovenskej republike a v Českej republike. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 69-83. ISBN 978-80-210-5663-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza legislatívneho rámca vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v Slovenskej republike a v Českej republike
Název česky Analýza legislatívneho rámca vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v Slovenskej republike a v Českej republike
Název anglicky Analysis of the Legislative Framework for Education of Pupils with Special Educational Needs in the Slovak Republic and the Czech Republic
Autoři FRANKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, od s. 69-83, 15 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055868
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5663-3
Klíčová slova česky integrácia; inklúzia; žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami; inkluzivne vzdelávanie; žiak so špeciálnymi vzdelávacími potrebami; legislatívne opatrenia
Klíčová slova anglicky integration; inclusion; students with special educational needs; inclusive education; legislative action; student with special needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová, učo 274511. Změněno: 29. 2. 2012 13:43.
Anotace
V kapitole je analyzovaná legislatívna úprava v školstve v Slovenskej a Českej republike, ktorá významnou mierou prispieva k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami v školách hlavného vzdelávacieho prúdu.
Anotace anglicky
The chapter analyzes legislation in the educational system in the Slovak republic and in the Czech republic, which signifi cantly contributes to inclusive education of pupils with special educational needs in mainstream schools.
Návaznosti
MUNI/B/1027/2010, interní kód MUNázev: Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (Akronym: PEVIV)
Investor: Masarykova univerzita, Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 18:36