POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ a Petr NOVOTNÝ. Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 109-117. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-49.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie
Název česky Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie
Název anglicky Leading processes of organisational learning at schools: case studies
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 109-117, 9 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Fulltext
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00050545
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-5774-6
Doi 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-49
Klíčová slova anglicky school;organisational learning;school leadership
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Milan Pol, CSc., učo 75. Změněno: 25. 1. 2013 18:11.
Anotace
V příspěvku představujeme dílčí výsledky další fáze výzkumného projektu Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Ve druhé fázi řešení projektu byl zahájen empirický výzkum v základních školách, jehož cílem je poznat organizační učení ve škole a získat elementární přehled o stimulech a bariérách organizačního učení. Výzkumným designem kvalitativně orientované druhé fáze byla zvolena případová studie. V tomto příspěvku budou detailněji pojednány výsledky prvních dvou případových studií.
Anotace anglicky
The text deals with results of the second phase of the research project Processes of organisational learning at schools and their leadership. In this phase the empirical research has been started at basic schools (6–15) witht he aim to identify organisational learning at schools and to get basic overview about stimuli and also possible hindrances of organisational learning. The research design is case study. In this text we inform in a more detail about results of the first two case studies.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaVNázev: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:13