Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973715, author = {Soják, Petr and Navrátilová, Iva}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-69}, edition = {1}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {social skills; personal qualities; self-assessment; educational communication; mental condition; self concept; coping with conflicts; supervision}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {209-214}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {„Soft skills“ začínajících pedagogů aneb s jakými sociálními dovednostmi a osobnostními kvalitami odcházejí učitelé z pedagogických fakult do profesní reality}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/sojaknavratilova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973715 AU - Soják, Petr - Navrátilová, Iva PY - 2011 TI - „Soft skills“ začínajících pedagogů aneb s jakými sociálními dovednostmi a osobnostními kvalitami odcházejí učitelé z pedagogických fakult do profesní reality PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - social skills KW - personal qualities KW - self-assessment KW - educational communication KW - mental condition KW - self concept KW - coping with conflicts KW - supervision UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/sojaknavratilova.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/sojaknavratilova.pdf N2 - Text vychází z výzkumu, který se zaměřuje na zmapování oblasti sociálních dovedností a osobnostních kvalit absolventů pedagogických fakult. Kvalitativní výzkumná část odhaluje prostřednictvím expertního šetření oblasti sociálních dovedností a osobnostních kvalit, které jsou podle odborníků pro budoucí učitele nepostradatelné. Kvantitativní část potom zjišťuje, jak v těchto oblastech posuzují své sociální dovednosti a osobnostní kvality samotní budoucí učitelé a jaké faktory mají vliv na jejich posouzení. ER -
SOJÁK, Petr a Iva NAVRÁTILOVÁ. „Soft skills“ začínajících pedagogů aneb s jakými sociálními dovednostmi a osobnostními kvalitami odcházejí učitelé z pedagogických fakult do profesní reality. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~209-214. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-69.
|