Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{974270, author = {Šalamounová, Zuzana}, address = {Bratislava}, booktitle = {Škola - statický element v sociálnej dynamike}, editor = {Kaščák, Ondrej,Pupala, Branislav}, keywords = {clarity; educational communication}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-8078-459-1}, pages = {160-165}, publisher = {Iura Edition}, title = {Koncept jasnosti ve výukové komunikaci}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 974270 AU - Šalamounová, Zuzana PY - 2011 TI - Koncept jasnosti ve výukové komunikaci PB - Iura Edition CY - Bratislava SN - 9788080784591 KW - clarity KW - educational communication N2 - Příspěvek prezentuje výsledky terénního výzkumu zaměřeného na problematiku jasnosti ve výukové komunikaci v hodinách českého jazyka a literatury na druhém stupni českých základních škol (ISCED 2A). Příspěvek je koncipován jako kvalitativní výzkumné šetření, které se skrze případovou studii jedné učitelky a jejího výkladu téže látky ve dvou různých třídách zaměřuje na to, jak probíhá explanace tématu, jak na tuto explanaci reagují žáci svými otázkami, komentáři a vyjasňujícími postupy a jak na jejich repliky zpětně reaguje sama učitelka ve snaze dojít ke vzájemnému porozumění. ER -
ŠALAMOUNOVÁ, Zuzana. Koncept jasnosti ve výukové komunikaci. In Kaščák, Ondrej,Pupala, Branislav. \textit{Škola - statický element v sociálnej dynamike}. Bratislava: Iura Edition, 2011, s.~160-165. ISBN~978-80-8078-459-1.
|