ZUKALOVÁ, Hana. ICT v terciárním vzdělávání pohledem studentů. Online. In Janík, T. , Knecht, P., Šebestová, S. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference ČAPV. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 494-499. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-89.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ICT v terciárním vzdělávání pohledem studentů
Název anglicky ICT in Tertiary Education from the Students´ Point of View
Autoři ZUKALOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference ČAPV, od s. 494-499, 6 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00050549
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-5774-6
Doi http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-89
Klíčová slova anglicky ICT; tertiary education; e-learning; education technologies
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Hana Staudková, Ph.D., učo 75527. Změněno: 12. 8. 2013 11:40.
Anotace
ICT představují vlivnou dimenzi chodu vysoké školy a cílem mého příspěvku je přinést empiricky podložené zjištění o jejich působení a vlivu pohledem samotných studentů. Předpokládám, že způsob využití ovlivňuje průběh studia a má souvislost s dalšími částmi kultury školy.
Anotace anglicky
ICT is an influential dimension of the school culture. The aim of my contribution is to identify empirical findings about ICT influence and effects from the students point of view. I suppouse that it can influence their course of study and is in connection with other dimensions of the school culture.
Návaznosti
GD406/09/H040, projekt VaVNázev: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
MUNI/21/ZUK/2011, interní kód MUNázev: Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 06:03