ČECHOVSKÁ, Lucie. Role mentoringu ve školní instituci. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: PdF MU, 2011, roč. 136, č. 1, s. 23-25. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Role mentoringu ve školní instituci
Název anglicky The role of mentoring in the schools
Autoři ČECHOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, PdF MU, 2011, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00056091
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky mentoring; sociální znevýhodnění
Klíčová slova anglicky mentoring; social disadvantage
Štítky rivok
Změnil Změnil: doc. PhDr. David Zbíral, Ph.D., učo 52251. Změněno: 31. 10. 2016 17:29.
Anotace
Příspěvek se zabývá rozšířenými kompetencemi pedagogů při práci se sociálně znevýhodněnými žáky a asistencí mentora ve školní instituci.
Anotace anglicky
The paper concerns with some broadened competences of teachers of the socially disadvantaged children, and also with the assistance of mentors in schools.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.10/02.0022, interní kód MUNázev: Centrum pro religionistiku a multikulturní edukaci
Investor: Jihomoravský kraj, Centrum pro religionistiku a multikulturní edukaci, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 02:46