VALEŠ, Tomáš. Work in Progress: příspěvky z workshopu uskutečněného v Brně 7. října 2011 v rámci projektu specifického výzkumu Semináře dějin umění FF MU... (Work in Progress: contributions from a workshop carried out in Brno 7th October 2011 under the project of specific research Seminar of Art History Faculty of Arts Masaryk University ...). Brno: Masarykova univerzita, 2011, 112 pp. ISBN 978-80-210-5687-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Work in Progress: příspěvky z workshopu uskutečněného v Brně 7. října 2011 v rámci projektu specifického výzkumu Semináře dějin umění FF MU...
Name in Czech Work in Progress: příspěvky z workshopu uskutečněného v Brně 7. října 2011 v rámci projektu specifického výzkumu Semináře dějin umění FF MU...
Name (in English) Work in Progress: contributions from a workshop carried out in Brno 7th October 2011 under the project of specific research Seminar of Art History Faculty of Arts Masaryk University ...
Authors VALEŠ, Tomáš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Brno, 112 pp. 2011.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Editing of thematic compilation, editing of monothematic issue of professional journal
Field of Study 60101 History
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/11:00056183
Organization unit Faculty of Arts
ISBN 978-80-210-5687-9
Keywords in English Art; history; Brno; workshop
Tags Munipress, rivok
Changed by Changed by: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Changed: 10/4/2012 19:41.
Abstract
Sborník, představuje příspěvky doktorských studentů dějin umění Masarykovy univerzity v Brně. Ty pokrývají problematiku dějin umění od středověku po současnost s použitím různých metodologických přístupů.
Abstract (in English)
The volume includes contributions doctoral student of art history at Masaryk University in Brno. These cover issues of art history from the Middle Ages to the present with using different methodological approaches.
PrintDisplayed: 27/9/2024 01:27