BUREŠOVÁ, Iva a Alan STEINHÄUSEL. Hraní počítačových her a rizikové chování v adolescenci. In Kondášove dni 2009, Trnava, 9.6.2009. 2009. ISBN 978-80-8105-114-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hraní počítačových her a rizikové chování v adolescenci
Název česky Hraní počítačových her a rizikové chování v adolescenci
Název anglicky Playing computer games and risky behavior in adolescence
Autoři BUREŠOVÁ, Iva (203 Česká republika, garant, domácí) a Alan STEINHÄUSEL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Kondášove dni 2009, Trnava, 9.6.2009, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/09:00067380
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-8105-114-2
Klíčová slova česky počítačová hra; rizikové chování; motivace; adolescence; pohlaví
Klíčová slova anglicky pc game; risk behaviour; motivation; adolescents; gender
Štítky rivok
Změnil Změnila: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D., učo 15694. Změněno: 3. 4. 2014 15:39.
Anotace
Oblast počítačových her prošla v posledním desetiletí prudkým rozvojem a hraní počítačových her adolescenty bývá spojováno (přestože kauzální vztahy nejsou jednoznačně prokázány) se společensky nežádoucími fenomény, jakými jsou především agresivita a závislost (Nešpor a Csémy, 2007; Gentile et al., 2004). Hlavním výzkumným cílem předkládané pilotní studie tedy bylo zjistit podrobnější údaje o vybraných souvislostech hraní počítačových her současnými adolescenty.
Anotace anglicky
The area of computer games in the last decade has undergone rapid development and playing computer games by adolescents has been associated (although causal relationships are not explicitly shown) is socially undesirable phenomena such as aggression and especially dependence (Nespor and Csémy, 2007, Gentile et al., 2004). The main aim of this pilot research study was to find detailed information on selected gaming context current adolescents.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:53