KAIPROVÁ, Martina a Věra VOJTOVÁ. Sociálně terapeutická dílna Café Práh. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 349-358, 9 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5033-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociálně terapeutická dílna Café Práh
Název česky Sociálně terapeutická dílna Café Práh
Název anglicky Socially Therapeutic Workshop Café Práh
Autoři KAIPROVÁ, Martina (203 Česká republika, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. od s. 349-358, 9 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00056529
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky Duševní onemocnění; psychóza; Sdružení Práh; tréninková kavárna; rehabilitace; práce; integrace; ohnisková skupiny; sebevědomí; podpora.
Klíčová slova anglicky Psychical disease; psychosis; Association Práh; training café; retrieval; work; integration; focus group; self-confidence; support.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 29. 3. 2012 15:21.
Anotace
V kapitole představujeme výsledky kvalitativního výzkumu. Jedná se o návrhy a doporučení pro zefektivnění terapeutických účinků tréninkové kavárny Sociálně terapeutické dílny Café Práh pro lidi s psychickým onemocněním. Zpracovali jsme je na základě sběru a analýzy názorů lidí, kteří terapii podstoupili.
Anotace anglicky
This chapter introduces the outcomes of qualitative research. There are the proposals how to increase the quality of therapy within the framework of training cafe of Social Therapeutic Workshop Práh for persons with psychical disease. These outcomes are based on the dates analysis collected out of the statements of people, who has undergone the therapy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:59