2011
ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students
TRNA, Josef, Lucie MAKYDOVÁ a Lenka PAVLÍČKOVÁZákladní údaje
Originální název
ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students
Název česky
ICT podpora při řešení přírodovědných učebních úloh žáků s dyskalkulií a talentovaných studentů
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Lucie MAKYDOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lenka PAVLÍČKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Ljubljana, Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011, od s. 81-87, 7 s. 2011
Nakladatel
University of Ljubljana, Slovenia
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovinsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00056723
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-961-269-637-5
Klíčová slova česky
dyskalkulie; nadání; ICT; učební úlohy
Klíčová slova anglicky
dyscalculia; giftedness; ICT; learning tasks
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2012 09:44, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
The paper deals with a research of the science education of students with special educational needs. Used research method is design-based research. The core outcome is the new form of learning tasks for students with dyscalculia and gifted students.
Česky
Článek se zabývá výzkumem přírodovědného vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je nová forma učebních úloh pro žáky s dyskalkulií a nadané studenty.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|