D 2011

ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students

TRNA, Josef, Lucie MAKYDOVÁ a Lenka PAVLÍČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students

Název česky

ICT podpora při řešení přírodovědných učebních úloh žáků s dyskalkulií a talentovaných studentů

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Lucie MAKYDOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lenka PAVLÍČKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Ljubljana, Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011, od s. 81-87, 7 s. 2011

Nakladatel

University of Ljubljana, Slovenia

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovinsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00056723

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-961-269-637-5

Klíčová slova česky

dyskalkulie; nadání; ICT; učební úlohy

Klíčová slova anglicky

dyscalculia; giftedness; ICT; learning tasks

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2012 09:44, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

The paper deals with a research of the science education of students with special educational needs. Used research method is design-based research. The core outcome is the new form of learning tasks for students with dyscalculia and gifted students.

Česky

Článek se zabývá výzkumem přírodovědného vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je nová forma učebních úloh pro žáky s dyskalkulií a nadané studenty.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání