STADLEROVÁ, Hana. The Contribution of Special Art Education in Shaping the Mental and Social Well-being of the Individual. In Řehulka, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21 Health Literacy Through Education. první vydání. Brno: Masaryk University, 2011, s. 253-257. ISBN 978-80-210-5720-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Contribution of Special Art Education in Shaping the Mental and Social Well-being of the Individual
Název česky Přínos speciální výtvarné výchovy k utváření duševní a sociální pohody jedince
Autoři STADLEROVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první vydání. Brno, SCHOOL AND HEALTH 21 Health Literacy Through Education, od s. 253-257, 5 s. 2011.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00056817
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5720-3
Klíčová slova česky speciální výtvarná výchova; vybrané skupiny klientů; pedagogická praxe; výtvarná seberealizace; duševní pohoda; sociální bezpečí
Klíčová slova anglicky Special Art Education; selected groups of clients; educational practice; artistic self-fulfilment; mental well-being; social safety
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D., učo 26587. Změněno: 12. 4. 2012 19:16.
Anotace
This paper presents the goals of the study field and project Special Art Education at the Department of Art at Masaryk University in Brno. It assesses individual results of educational practice conducted among selected groups of clients. If focuses not merely on the results of the art activities impemented, but first and foremost on their process, which may have an influence on the mental and social well-being of those involved.
Anotace česky
Příspěvek představuje cíle studijního oboru a projektu Speciální výtvarná výchova, které jsou realizovány na katedře výtvarné výchovy MU Brno. Hodnotí dílčí výsledky pedagogických praxí, které probíhají u vybraných skupin klientů. Zaměřuje se nejen na výsledky realizovaných výtvarných činností, ale především na jejich průběh, který může mít vliv na duševní a sociální pohodu zúčastněných klientů.
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 22:21