NOVÁKOVÁ, Zita a Dagmar VILÁŠKOVÁ. Vhodná edukační strategie jako základní předpoklad úspěšného integrativního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením a s poruchou autistického spektra. In Bartoňová, Miroslava; Vítková, Marie et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 217-228. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{979451, author = {Nováková, Zita and Vilášková, Dagmar}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, Miroslava; Vítková, Marie et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy}, edition = {1. vyd.}, keywords = {severe visual impairment autism spectrum disorder structured teaching integrative education basic school for students with mild intellectual disability}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {217-228}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vhodná edukační strategie jako základní předpoklad úspěšného integrativního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením a s poruchou autistického spektra}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 979451 AU - Nováková, Zita - Vilášková, Dagmar PY - 2010 TI - Vhodná edukační strategie jako základní předpoklad úspěšného integrativního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením a s poruchou autistického spektra VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - severe visual impairment autism spectrum disorder structured teaching integrative education basic school for students with mild intellectual disability N2 - Kapitola prezentuje výzkumné šetření analyzující metodu strukturovaného učení a její modifikaci pro nevidomé žáky. Funkčnost této metody byla dlouhodobě ověřována při integrativním vzdělávání nevidomého žáka s poruchou autistického spektra v základní škole praktické. Jednotlivé principy a postupy strukturovaného učení jsou doplněny o konkrétní aktivity a kompenzační pomůcky. Vše je aplikováno v případové studii. ER -
NOVÁKOVÁ, Zita a Dagmar VILÁŠKOVÁ. Vhodná edukační strategie jako základní předpoklad úspěšného integrativního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením a s poruchou autistického spektra. In \textit{Bartoňová, Miroslava; Vítková, Marie et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~217-228. ISBN~978-80-210-5383-0.
|