2012
Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno
GAJZLEROVÁ, Lenka, Jan TRÁVNÍČEK a Jakub TROJANZákladní údaje
Originální název
Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno
Název česky
Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno
Název anglicky
Evaluation of implementation of school curriculum in the hotel industry: Brno Hotel School case study
Autoři
GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Jan TRÁVNÍČEK (203 Česká republika) a Jakub TROJAN (203 Česká republika)
Vydání
první. Brno, Konkurenceschopnost v cestovním ruchu, gastronomii a hotelnictví. Sborník příspěvků z páté mezinárodní konference, od s. 69-76, 8 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola obchodní a hotelová
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00059853
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-87300-19-0
Klíčová slova česky
evaluace; kvantitativní metody; kvalitativní metody; vzdělávání pro konkurenceschopnost; školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
evaluation; quantitative methods; qualitative methods; education for competitiveness; school educational program
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 13:26, PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje metodologii a výsledky hodnocení projektového záměru realizovaného v oblasti sekundárního vzdělávání v hotelnictví. Případová studie se zabývá projektem Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Hotelové školy Brno s názvem Implementace ŠVP Hotelové školy Brno. Hodnocený projektový záměr směřuje od vybudování tvrdé platformy (technologické vybavení) přes nové edukační nástroje (výukové materiály, učebnice, software) k inovaci celkového výukového procesu s jejich využitím. Kombinovaná forma metodologie a rozsáhlý sběr primárních dat od cílových skupin představuje možný přístup k hodnocení tohoto typu projektů OP VK. Výstupem hodnocení jsou jednak doporučení pro zefektivnění procesu implementace ŠVP a jednak obecné principy zachování a rozvíjení výstupů projektu OP VK po ukončení realizace (v době udržitelnosti), které lze aplikovat i v jiných obdobných projektech.
Anglicky
The paper presents results and methodology of the evaluation of project plan concerning secondary education in the field of hotel management. The case study deals with the project held under Operational Programme Education for Competitiveness in the Hotel school Brno titled Implementation of the SEP of Hotel school in Brno. Evaluated project aims to build the hard platform (technological infrastructure) over the new educational tools (teaching materials, textbooks, software) to upgrade the overall learning process with their use. Combined study methodology and an extensive collection of primary data from the target groups is a possible approach to evaluate this type of project. The outputs are recommendations for streamlining the implementation process of SEP and the general principles of conservation and development of project outputs after the implementation process (sustainability), which can be applied in other similar projects.