Sociální digitalizace, digitální socializace
SVOBODOVÁ, Marta. Sociální digitalizace, digitální socializace. 2012. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Sociální digitalizace, digitální socializace |
Název česky | Sociální digitalizace, digitální socializace |
Název anglicky | Social digitalisation, digital socialisation |
Autoři | SVOBODOVÁ, Marta. |
Vydání | 2012. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | Umění, architektura, kulturní dědictví |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | sociální digitalizace, digitální socializace, audiovizuální tvorba, výtvarná výchova, video-experiment, audiovizuální/filmová výchova, audio-vizuální gramotnost, metodika, tvůrčí dílna KLAP! |
Klíčová slova anglicky | Social digitalisation, digital socialisation, audiovisual creation, art education, video-experiment, audiovisual/ film education, audio-visual literacy, methodology, video workshop KLAP! |
Štítky | Sociální digitalizace |
Změnil | Změnila: MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D., učo 106296. Změněno: 30. 5. 2012 22:15. |
Anotace |
---|
Práce shrnuje dosavadní výzkumy a poznatky autorky a dalších odborníků zabývajících se audiovizuální tvorbou ve výtvarné výchově i ve výuce obecně. Autorka sestavuje lektorský tým a formou akčního výzkumu se vydává do terénu. Organizuje dva cykly intenzivních týdenních dílen pro učitele a veřejnost zaměřených na experimentování s videem, aby si ověřila efektivitu navržených metodických postupů. Své zkušenosti popisuje a zhodnocuje pro další využití v pedagogické praxi. Vybrané aktivity zpracovává formou metodických listů a text doplňuje třemi DVD s videi vytvořenými na dílnách |
Anotace anglicky |
---|
This work summarises the existing research and findings of the author and some other experts on audiovisual creation in art education, and education generally. The author puts together a team of teachers to go and work in the field while applying the form of action research. She organizes two cycles of a-week intensive workshops for teachers and public who are interested in experimenting with video, and there she checks whether the designed methodology procedures have been effective. Afterwards, she gives an account of her experience as well as evaluates it in the view of its application in pedagogical practice. Furthermore, she elaborates methodology plans for selected activities and complements the textual work by three DVDs showing the videos created during the workshops. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1019/2010, interní kód MU | Název: Rozvoj kreativity ve školní i mimoškolní výtvarné pedagogice (Akronym: ROKREA) |
Investor: Masarykova univerzita, Rozvoj kreativity ve školní i mimoškolní výtvarné pedagogice, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 04:51