Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. ACHVERDJANOVÁ, Gajane, Anna KELBLOVÁ, Ivan FOLETTI a Petr SUDICKÝ. Chrám Hagia Sofia v Konstantinopoli. Brno: Centrum raně středověkých studií, SDU FF, 2022.
    2. NEPIVODOVÁ, Linda a Petr SUDICKÝ. Jak způsob zkoušení ovlivňuje studium? Velký závěrečný test je zbytečný stres a naučí méně. UNIVERSITAS, 2022.

    2021

    1. ACHVERDJANOVÁ, Gajane, Anna KELBLOVÁ, Klára DOLEŽALOVÁ a Petr SUDICKÝ. Střet kultur, nebo sdílené dědictví? Raně islámské umění. Brno: Centrum raně středověkých studií, SDU FF, 2021.
    2. SUDICKÝ, Petr a Linda NEPIVODOVÁ. Testování vrací úder. In IT MUNI aktuality. 2021.

    2018

    1. SUDICKÝ, Petr. Adventure learning: Poutní cesta studentů dějin umění. 2018.
    2. SUDICKÝ, Petr. From Technologies to Full-Body Experience : Lessons Learnt on a cross-France Study Pilgrimage. Online. In Beseda, Jan; Rohlíková, Lucie. DisCo 2018 : Overcoming the Challenges and Barries in Open Education : 13th conference reader. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 395-400. ISBN 978-80-86302-83-6.
    3. SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians : A full-body learning experience [presentation]. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018.
    4. SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians: A full-body learning experience. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018. ISBN 978-80-263-1505-6.

    2017

    1. FOLETTI, Ivan a Petr SUDICKÝ. St Foy Révélée. On-line Youtube: Center for Early Medieval Studies, 2017. Migrating Art Historians, Documentary Movies.
    2. SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu. In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). 2017. ISBN 978-80-86433-65-3.
    3. SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu [presentation]. In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). 2017.

    2016

    1. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Diskuzní workshop: Video ve výuce [workshop]. In Týden učitelství na FF MU 2016. 2016.
    2. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.
    3. SUDICKÝ, Petr. Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU. In Moodlemoot.cz 2016. 2016. ISBN 978-80-263-1104-1.
    4. SUDICKÝ, Petr. Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU [presentation]. In Moodlemoot.cz 2016. 2016.
    5. SUDICKÝ, Petr a Linda NEPIVODOVÁ. Online testování v ELFu: Metodika a praktické postupy [workshop]. In ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.

    2015

    1. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0215: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Samostatnost a kreativita). 2015.
    2. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0915: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Mobilní technologie v akademickém prostředí). 2015.
    3. SUDICKÝ, Petr. Kancelář e-learningu FF MU [presentation]. In ingLearning 2015: Příklady dobré praxe a nové inspirace. 2015.
    4. SUDICKÝ, Petr. Od interaktivních materiálů k interaktivním učebnám [presentation]. In AEDUCA 2015: 11. ročník konference o vzdělávání dospělých. 2015.
    5. SUDICKÝ, Petr. Vzdělávání, technologie, prostor: Od teorie k praxi [presentation]. In ISVK 2015: 5. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE ZČÚ. 2015.

    2014

    1. SUDICKÝ, Petr a Lucie ŠIMKOVÁ ŠNEBERGEROVÁ. E-learning na FF MU: 2005-2013 [presentation]. In ingLearning 2014: Příklady dobré praxe a nové inspirace. 2014.
    2. SUDICKÝ, Petr. ELF: E-learning na FF MU (2003-2014) [presentation]. In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
    3. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
    4. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.
    5. SUDICKÝ, Petr a Lenka BELÁŇOVÁ. Engaging Students As E-learning Content Creators [special interest group]. In Online Educa Berlin 2014: 20th International Conference on Technology Supported Learning and Training. 2014.
    6. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Explain Everything: How to Create Effective and Engaging Study Materials for Second Language Learning [demo session]. In Online Educa Berlin 2014: 20th International Conference on Technology Supported Learning and Training. 2014.
    7. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation]. In MoodleMoot.cz 2014. 2014.
    8. SUDICKÝ, Petr. Google nástroje ve výuce zeměpisu [workshop]. In 22. letní geografická škola v Brně. 2014.
    9. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation]. In iMoot 2014. 2014.
    10. SUDICKÝ, Petr a Veronika NENIČKOVÁ. iPad in Academic Settings : A Pilot Project. Online. In Beseda, J., Machát, Z. 9th conference reader DisCo 2014. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2014, s. 209-215. ISBN 978-80-86302-46-1.
    11. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad in Academic Settings: A Pilot Project. Applied Technologies and Innovations. Prague: Prague Development Center, 2014, roč. 10, č. 4, s. 141-146. ISSN 1804-4999. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15208/ati.2014.21.
    12. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad in Academic Settings: A Pilot Project [presentation]. In DisCo 2014: Media literacy education from pupils to lifelong learning. 2014.
    13. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad v jazykovém vzdělávání - výukové klipy a tutoriály [workshop]. In Týden učitelství na FF MU 2014. 2014.
    14. SUDICKÝ, Petr. iPad v praxi učitele/geografa [workshop]. In 22. letní geografická škola v Brně. 2014.
    15. SUDICKÝ, Petr. iPady a mobilní aplikace [workshop]. In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
    16. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [workshop]. In Týden učitelství na FF MU 2014. 2014.
    17. MALÍKOVÁ, Jana a Petr SUDICKÝ. Organizace soutěže pro studenty AGD+M FI MU o vytvoření značky a grafického manuálu projektu E-learning na FF. 2014. vyd. Brno: Filozofická fakulta, 2014.
    18. SUDICKÝ, Petr a Veronika NENIČKOVÁ. Tablet v práci učitele. Online. In Rosecký, Jan. Počítač ve škole 2014 : 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, 2014, s. nestránkováno, 4 s. ISBN 978-80-905765-1-3.
    19. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Tablet v práci učitele [presentation]. In Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. 2014.
    20. SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Tvoříme netradiční výukové materiály pomocí iPadu [presentation]. In 45. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. 2014.
    21. SUDICKÝ, Petr. Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu [workshop]. In Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvkůPočítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2014.
    22. SUDICKÝ, Petr. Výuková videa [workshop]. In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.
    23. SUDICKÝ, Petr. Webináře a virtuální spolupráce [workshop]. In ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.

    2013

    1. SUDICKÝ, Petr, Lenka BELÁŇOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision. In iMoot 2013. 2013.
    2. SUDICKÝ, Petr, Lenka BELÁŇOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision [online presentation]. In iMoot 2013. 2013.
    3. JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 3453-3462. ISBN 978-84-616-2661-8.
    4. JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.
    5. JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
    6. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning. Online. In Beseda, Jan; Machát, Zbyněk. 8th conference reader DisCo 2013. Praha: Center for Higher Education Studies, 2013, s. 58-63. ISBN 978-80-86302-45-4.
    7. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning [presentation]. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. 2013.
    8. SUDICKÝ, Petr. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
    9. SUDICKÝ, Petr. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [workshop]. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
    10. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of ICERI2013 Conference. Seville: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 4432-4442. ISBN 978-84-616-3847-5.
    11. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013. ISBN 978-84-616-3849-9.
    12. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing [presentation]. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013.
    13. SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty. In Chova, LG; Martinez, AL; Torres, IC. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 2882-2891. ISBN 978-84-616-2661-8.
    14. SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.
    15. SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty [poster]. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
    16. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of EDULEARN13 Conference. Barcelona: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 1055-1062. ISBN 978-84-616-3822-2.
    17. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. 2013. ISBN 978-84-616-3823-9.
    18. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013. 2013.
    19. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Walking the Thin On-line: Advantages and Disadvantages of Using E-learning Solutions from Three Different Points of View [presentation]. In Trends and Issues in Adult Education. 2013.
    20. SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce. In Bukáček, M. et al. Počítač ve škole 2013: 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě, 2013, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-260-3848-1.
    21. SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.
    22. SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [presentation]. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.

    2012

    1. FICTUMOVÁ, Jarmila, Simona KALOVÁ, Petr SUDICKÝ a Nikola FOŘTOVÁ. Angličtina - Konverzace pro pokročilé - dril. Brno: Masarykova univerzita, 2012.
    2. SUDICKÝ, Petr a Lenka KRAFKOVÁ. Czech Literary Translation Histories 1918 – 2010: A Quantitative Perspective [presentation]. In Tradícia a inovácia v translatologickom výskume III. 3. medzinárodná konferencia doktorandov. 2012.
    3. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning : učení (se) s online technologiemi. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 226 s. ISBN 978-80-7357-903-6.
    4. SUDICKÝ, Petr. Investigating Academic Writing in the ELF Context: A Comparative Study of Dissertation Abstracts [presentation]. In A Culture of Language: An International Symposium for Doctoral Students, Brno, 18-19 October 2012. 2012.
    5. SUDICKÝ, Petr. Mahara - krátké představení systému [presentation]. In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.
    6. SUDICKÝ, Petr. Moodle: Standardní studijní činnosti. In Hrtoňová, N., Rohlíková, L., Váňová, T. E-learning s projektem PROEFES. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 12. ISBN 978-80-210-6028-9.
    7. SUDICKÝ, Petr a Libor JUHAŇÁK. Novinky a trendy v oblasti e-learningových technologií a přístupů [presentation]. In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.

    2011

    1. SUDICKÝ, Petr. Accurate and Effective: Mapping Usability of Terminology Extraction Tools. Online. In Tradícia a inovácia v translatologickom výskume II. Zborník z 2. medzinárodnej konferencie doktorandov. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta, Katedra translatológie, 2011, s. 170-78, 9 s. ISBN 978-80-8094-926-6.
    2. SUDICKÝ, Petr. Accurate and Effective: Mapping Usability of Terminology Extraction Tools [presentation]. In Tradícia a inovácia v translatologickom výskume II. 2011.
    3. SUDICKÝ, Petr. Defining Expert Writing Skills in the ELF Context: A Comparative Study of Academic Abstracts [presentation]. In ICAME 32: Trends and Traditions in English Corpus Linguistics (In Honour of Stig Johansson). 2011.
    4. SUDICKÝ, Petr. E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení. In Jiří Dostál. Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2011, s. 71 - 76. ISBN 978-80-244-2720-1.
    5. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Mahara – netradiční přístupy k učení a vyučování [workshop]. In Informační gramotnost a celoživotní učení: Nové technologie - nové příležitosti - nové výzvy. 2011.
    6. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Mahara – New Ways of Learning and Teaching [workshop]. In Professional Development Workshop for NSS Members. 2011.
    7. HYNEK, Alois, Vladimír HERBER, Břetislav SVOZIL, Petra KARVÁNKOVÁ, Kateřina MARŠÁLKOVÁ, Pavla OKLEŠŤKOVÁ, Aleš KOUŘIL a Petr SUDICKÝ. Prostorovost Brna. In Hana Svobodová. Prostorovost: místa, území, krajiny, regiony, globiony. 1. vydání. Brno: GaREP, spol. s r.o., 2011, s. 51-65. ISBN 978-80-904308-7-7.
    8. SEIBERTOVÁ, Lucie a Petr SUDICKÝ. Statistics and Memories: Czech Literary Translation 1945-1989 [presentation]. In 7th International Postgraduate Conference in Translation and Interpreting. 2011.
    9. SUDICKÝ, Petr. Virtuální vzdělávací prostředí 2.0 [poster]. In SCO 2011. 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 2011.
    10. SUDICKÝ, Petr. Vzdělávání a technologie: Současné trendy [presentation]. In Současné a budoucí možnosti e-learningu na FF MU. 2011.

    2010

    1. SUDICKÝ, Petr. A Three-Level ESP Analysis for Educational Purposes [poster]. In TALC9. 9th Teaching and Language Corpora Conference. 2010.
    2. SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce. In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010, 4 s. ISBN 978-80-254-6556-1.
    3. SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce [workshop]. In Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2010.
    4. SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0. In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010, 4 s. ISBN 978-80-254-6556-1.
    5. SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0 [presentation]. In Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2010.
    6. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Nástroje moderních technologií pro podporu výuky [workshop]. In Informační gramotnost – vědomosti a dovednosti pro život. 2010.
    7. FICTUMOVÁ, Jarmila a Petr SUDICKÝ. Using Online Corpora - Corpus Query Language Explained [workshop]. In TALC9. 9th Teaching and Language Corpora Conference. 2010.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 4. 2024 01:36