SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0. In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010, 4 s. ISBN 978-80-254-6556-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0
Název anglicky Modern Theories of Education and E-learning 2.0
Autoři SUDICKÝ, Petr.
Vydání Nové Město na Moravě, Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, 4 s. 2010.
Nakladatel Gymnázium Vincence Makovského
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-254-6556-1
Klíčová slova česky instruktivismus, konstruktivismus, konektivismus, e-learning, web 2.0
Klíčová slova anglicky instructivism, constructivism, connectivism, e-learning, web 2.0
Štítky e-learning, learning theories
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 30. 1. 2019 16:43.
Anotace
Cílem příspěvku je charakterizovat současný vývoj vzdělávacích teorií a jejich uplatnění při tvorbě e-learningových materiálů, které jsou vhodné pro podporu vzdělávání na středních školách. Konkrétně jde o otázky, jak integrovat prvky instruktivismu, konstruktivismu i nejnovějšího konektivismu do smysluplného celku, který efektivně poskytuje a rozvíjí znalosti jeho uživatelů. Teoretické koncepty jsou dokumentovány na příkladech za pomoci hotového volně dostupného e-learningového materiálu autora, zabývajícího se tématem sopečné činnosti (viz http://vulkanismus.kvalitne.cz).
Anotace anglicky
The aim of the paper is to summarize current development in the field of educational theories (instructivism, constructivism and connectivism) and how these can be applied when building effective e-learning materials for students at the high-school level. The theoretical concepts are supported by examples using the author's freely-available e-learning tool about volcanism (see http://vulkanismus.kvalitne.cz).
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 22:48