-
MANSOURI, Taha, Ahad ZARERAVASAN a Amir ASHRAFI. A Learning Fuzzy Cognitive Map (LFCM) approach to predict student performance. Journal of Information Technology Education: Research. USA: Informing Science Institute, 2021, roč. 20, č. 2021, s. 221-243. ISSN 1547-9714. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.28945/4760.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1772178/cs
-
ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1796319/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Adventure learning: Poutní cesta studentů dějin umění. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1769497/cs
-
SUDICKÝ, Petr. From Technologies to Full-Body Experience : Lessons Learnt on a cross-France Study Pilgrimage. Online. In Beseda, Jan; Rohlíková, Lucie. DisCo 2018 : Overcoming the Challenges and Barries in Open Education : 13th conference reader. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2018, s. 395-400. ISBN 978-80-86302-83-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1538241/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians : A full-body learning experience [presentation]. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493841/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians: A full-body learning experience. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018. ISBN 978-80-263-1505-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493844/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu. In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). 2017. ISBN 978-80-86433-65-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493839/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu [presentation]. In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493838/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Diskuzní workshop: Video ve výuce [workshop]. In Týden učitelství na FF MU 2016. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493734/cs
-
ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 280 s. ISBN 978-80-7552-217-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1347075/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493937/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU. In Moodlemoot.cz 2016. 2016. ISBN 978-80-263-1104-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493817/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Moodle a jeho mladší sourozenci: Integrované VLE na FF MU [presentation]. In Moodlemoot.cz 2016. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493797/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Linda NEPIVODOVÁ. Online testování v ELFu: Metodika a praktické postupy [workshop]. In ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493732/cs
-
KREJČOVÁ, Elena. Blended learning - "zlatnata sreda" pri izpolzvaneto na inovacionni tehnologii v universitetskoto obučenie na bulgarski ezik v čuždestrannite universiteti. In István, Lukács; Mihaylov, Kamen. Naučni perspektivi na suvremennata bulgaristika. 1. vyd. Maďarsko: Budapest Főváros XI. kerület Újbuda Bolgár Önkormányzata, 2015, s. 167-174. ISBN 978-963-12-2873-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1332525/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0215: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Samostatnost a kreativita). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493883/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0915: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Mobilní technologie v akademickém prostředí). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493936/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Kancelář e-learningu FF MU [presentation]. In ingLearning 2015: Příklady dobré praxe a nové inspirace. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493697/cs
-
CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Multimedijnoto obučenie po bălgarski ezik za čuždenci v Masarikovija unviersitet v Bărno. In Bojkova, Fani; Petkova, Elena; Totkov, Georgi. Ezik i literatura v e-obučenieto. Plovdiv: Rakursi, 2015, s. 140-156. ISBN 978-954-8852-47-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1297278/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Od interaktivních materiálů k interaktivním učebnám [presentation]. In AEDUCA 2015: 11. ročník konference o vzdělávání dospělých. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493702/cs
-
KREJČOVÁ, Elena a Zornica CVETANOVA CVETKOVA. Prepodavaneto na bălgarski ezik v čužbina - iziskvanija i potrebnosti v novoto hiljadoletie. Bălgarska reč. Spisanie za ezikoznanie i ezikova kultura. Sofija: Universitetsko izdatelstvo Sv. Kliment Ohridski, 2015, roč. 21, č. 4, s. 33-37. ISSN 1310-733X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1321550/cs
-
KREJČOVÁ, Elena. Výuka bulharského jazyka na Masarykově univerzitě v Brně – „na míru“ a „na klíč“ (některé aspekty výuky „malého“ slovanského jazyka). In Krejčí, Pavel; Krejčová, Elena a kolektiv. Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě : kolektivní monografie. Brno: Jan Sojnek - Galium, 2015, s. 109-114. ISBN 978-80-905336-6-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1332878/cs
-
KREJČOVÁ, Elena. Výzvy a perspektivy vývoje učebních pomůcek pro tzv. "malé slovanské jazyky v novém tisíciletí (několik poznámek k e-learningu při výuce bulharštiny na Masarykově univerzitě v Brně). In Pospíšil, Ivo; Zelenka, Miloš; Zelenková, Anna. Aktuální problémy současné slavistiky: jazyk - literatura - kultura - politika. 1. vyd. Brno: Galium, 2015, s. 375-382. ISBN 978-80-905336-5-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1332584/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Vzdělávání, technologie, prostor: Od teorie k praxi [presentation]. In ISVK 2015: 5. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE ZČÚ. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493727/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Lucie ŠIMKOVÁ ŠNEBERGEROVÁ. E-learning na FF MU: 2005-2013 [presentation]. In ingLearning 2014: Příklady dobré praxe a nové inspirace. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493219/cs
-
SUDICKÝ, Petr. ELF: E-learning na FF MU (2003-2014) [presentation]. In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493136/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493876/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493877/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Lenka BELÁŇOVÁ. Engaging Students As E-learning Content Creators [special interest group]. In Online Educa Berlin 2014: 20th International Conference on Technology Supported Learning and Training. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493459/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Explain Everything: How to Create Effective and Engaging Study Materials for Second Language Learning [demo session]. In Online Educa Berlin 2014: 20th International Conference on Technology Supported Learning and Training. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493458/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation]. In MoodleMoot.cz 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493379/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Google nástroje ve výuce zeměpisu [workshop]. In 22. letní geografická škola v Brně. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493401/cs
-
ŠTĚPÁNEK, Libor. How to Implement Creativity to Language Learning: A Practical Guide. In 28.Arbeitstagung des AKS. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1169591/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation]. In iMoot 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493197/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NENIČKOVÁ. iPad in Academic Settings : A Pilot Project. Online. In Beseda, J., Machát, Z. 9th conference reader DisCo 2014. Prague: Centre for Higher Education Studies, 2014, s. 209-215. ISBN 978-80-86302-46-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1197275/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad in Academic Settings: A Pilot Project. Applied Technologies and Innovations. Prague: Prague Development Center, 2014, roč. 10, č. 4, s. 141-146. ISSN 1804-4999. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15208/ati.2014.21.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1549577/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad in Academic Settings: A Pilot Project [presentation]. In DisCo 2014: Media literacy education from pupils to lifelong learning. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493378/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. iPad v jazykovém vzdělávání - výukové klipy a tutoriály [workshop]. In Týden učitelství na FF MU 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493445/cs
-
SUDICKÝ, Petr. iPad v praxi učitele/geografa [workshop]. In 22. letní geografická škola v Brně. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493403/cs
-
SUDICKÝ, Petr. iPady a mobilní aplikace [workshop]. In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493137/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [workshop]. In Týden učitelství na FF MU 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493448/cs
-
LUNTER, Ľuboš, Patrícia EIBENOVÁ, Jan ŠPLÍCHAL, Jitka BRANDEJSOVÁ a Michal BRANDEJS. Open space konference o e-learningu IS MU 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1166240/cs
-
KREJČOVÁ, Elena. Predizvikatelstvata pred novite učebni pomagala po t.nar. "malki slavjanski ezici". In Ivanova, Diana. Ezikova politika v evropejski i nacionalen kontekst. 1. vyd. Plovdiv: Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“, 2014, s. 135-141. ISBN 978-954-423-947-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1210887/cs
-
KREJČOVÁ, Elena. Predizvikatelstvata pred novite učebni pomagala po t.nar. malki slavjanski ezici (njakoi beležki za elektronnoto obučenie e-learning po bulgarski ezik v Masarikovija universitet v Brno, Čehija). Slavistika. Beograd: Slavističko društvo Srbije, 2014, roč. 18, č. 2014, s. 495-504. ISSN 1450-5061.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1332501/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NENIČKOVÁ. Tablet v práci učitele. Online. In Rosecký, Jan. Počítač ve škole 2014 : 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, 2014, s. nestránkováno, 4 s. ISBN 978-80-905765-1-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1217467/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Tablet v práci učitele [presentation]. In Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493176/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Veronika NĚNIČKOVÁ. Tvoříme netradiční výukové materiály pomocí iPadu [presentation]. In 45. setkání Asociace učitelů češtiny jako cizího jazyka. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493217/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu [workshop]. In Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvkůPočítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493177/cs
-
CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Úloha e-testů ve výuce bulharštiny pro cizince. In Krejčová, Elena; Krejčí, Pavel. Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě. Brno: Občanské sdružení Porta Balkanica, 2014, s. 405-411. ISBN 978-80-904846-7-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1199098/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Výuková videa [workshop]. In ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493138/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Webináře a virtuální spolupráce [workshop]. In ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493444/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 3453-3462. ISBN 978-84-616-2661-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102954/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102953/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102952/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning. Online. In Beseda, Jan; Machát, Zbyněk. 8th conference reader DisCo 2013. Praha: Center for Higher Education Studies, 2013, s. 58-63. ISBN 978-80-86302-45-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123405/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning [presentation]. In DisCo 2013: New technologies and media literacy education. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1127783/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103129/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [workshop]. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103128/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of ICERI2013 Conference. Seville: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 4432-4442. ISBN 978-84-616-3847-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1131346/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013. ISBN 978-84-616-3849-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1131343/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing [presentation]. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1131341/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty. In Chova, LG; Martinez, AL; Torres, IC. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 2882-2891. ISBN 978-84-616-2661-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103122/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102972/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Students as E-teacher Assistants: Promoting Innovation and Effectivity of E-learning Solutions among the Faculty [poster]. In INTED2013. 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102971/cs
-
CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince. Opera Slavica. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 23, č. 4, s. 105-116. ISSN 1211-7676.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1159846/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of EDULEARN13 Conference. Barcelona: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 1055-1062. ISBN 978-84-616-3822-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123356/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. 2013. ISBN 978-84-616-3823-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123352/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123354/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Walking the Thin On-line: Advantages and Disadvantages of Using E-learning Solutions from Three Different Points of View [presentation]. In Trends and Issues in Adult Education. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123414/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce. In Bukáček, M. et al. Počítač ve škole 2013: 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě, 2013, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-260-3848-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103127/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103125/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Zapněte si mobilní telefony – online nástroje pro okamžitou zpětnou vazbu v prezenční výuce [presentation]. In Počítač ve škole. 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103124/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Ondřej BÁRTA. Budoucí učitelé – přichází éra „digitální“ generace? In 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: Kvalita ve vzdělávání. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1070290/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning : učení (se) s online technologiemi. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 226 s. ISBN 978-80-7357-903-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/990454/cs
-
SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Daniel MIKŠÍK. E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493858/cs
-
ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jana VEJVODOVÁ, Jiří ZOUNEK a Ondřej BÁRTA. Informační a komunikační technologie a jejich využití při studiu na vysoké škole. In Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1070293/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Mahara - krátké představení systému [presentation]. In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492585/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Moodle: Standardní studijní činnosti. In Hrtoňová, N., Rohlíková, L., Váňová, T. E-learning s projektem PROEFES. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 12. ISBN 978-80-210-6028-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1494198/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Libor JUHAŇÁK. Novinky a trendy v oblasti e-learningových technologií a přístupů [presentation]. In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492583/cs
-
ZOUNEK, Jiří. University Students - the Dawn of a Digital Generation? (a pilot study). In The European Conference on Educational Research 2012, Cádiz, 18 -21. September, 2012. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1070295/cs
-
SUDICKÝ, Petr. E-learning 2.0 : Teoretická východiska a praktická řešení. In Jiří Dostál. Nové technologie ve vzdělávání: Vzdělávací software a interaktivní tabule. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2011, s. 71 - 76. ISBN 978-80-244-2720-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/907940/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Daniel JAKUBÍK a Ľuboš LUNTER. E-learningový portál Masarykovy univerzity. Online. In 9. ročník konference Alternativní metody výuky 2011. 1. vyd. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2011, s. nestránkováno, 5 s. ISBN 978-80-7435-104-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/937275/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Mahara – netradiční přístupy k učení a vyučování [workshop]. In Informační gramotnost a celoživotní učení: Nové technologie - nové příležitosti - nové výzvy. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/960989/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Daniel MIKŠÍK. Současné a budoucí možnosti e-learningu na FF MU. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493857/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ, Ľuboš LUNTER, Lucie PEKÁRKOVÁ a Jitka DAŇKOVÁ. Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě. In Ing. Peter Haľko, PhDr. Zuzana Karnišová. UNINFOS 2011. Prešov: EUNIS Slovensko, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, s. 25-28. ISBN 978-80-970790-1-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/949948/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Virtuální vzdělávací prostředí 2.0 [poster]. In SCO 2011. 7. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/944456/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Vzdělávání a technologie: Současné trendy [presentation]. In Současné a budoucí možnosti e-learningu na FF MU. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492276/cs
-
PITNER, Tomáš a Tomáš GREGAR. E-learning 2.0 v informatice na Masarykově a Vídeňské univerzitě. In Informatika XXIII/2010. 1. vyd. Brno: UI PEF MENDELU v Brně, 2010, s. 95-97, 6 s. ISBN 978-80-7375-394-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/884489/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce. In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010, 4 s. ISBN 978-80-254-6556-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/907936/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Google jako nástroj ve výuce [workshop]. In Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492381/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0. In Bukáček M. et al. Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského, 2010, 4 s. ISBN 978-80-254-6556-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/907932/cs
-
SUDICKÝ, Petr. Moderní vzdělávací teorie a e-learning 2.0 [presentation]. In Počítač ve škole 2010. 7. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492321/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ a Ľuboš LUNTER. Multimédia a interaktivní studijní materiály na MU. In 8. ročník konference Alternativní metody výuky 2010. 1. vyd. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2010, 5 s. ISBN 978-80-7435-043-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/931714/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Nástroje moderních technologií pro podporu výuky [workshop]. In Informační gramotnost – vědomosti a dovednosti pro život. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/909011/cs
-
PLCH, Roman, Petra ŠARMANOVÁ a Robert MAŘÍK. Tvorba interaktivních testů pomocí systému AcroTeX. Zpravodaj Československého sdružení uživatelů TEXu. Praha: Československé sdružení uživatelů TEXu, 2010, roč. 20, č. 4, s. 266-291. ISSN 1211-6661.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/927072/cs
-
ZOUNEK, Jiří. Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2010, s. 285-290. ISBN 978-80-7435-067-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/916900/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ a Ľuboš LUNTER. Využití nástrojů elektronického zkoušení IS MU při přijímacích a státních závěrečných zkouškách. In UNINFOS 2010. Trnava: CIS TU v Trnave, EUNIS Slovensko, 2010, 5 s. ISBN 978-80-8082-407-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/919677/cs
-
BUŠTA, Jan a Miloš JAKUBÍČEK. Building of Corpus Based E-learning Materials for Czech. In SCO 2009 : Sharable Content Objects : 6. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 144-149. ISBN 978-80-210-4878-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/836948/cs
-
COLLIER, Aaron Marc. Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice. In SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University, 2009, s. 23-28. ISBN 978-80-210-4878-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/836716/cs
-
ZOUNEK, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 161 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. ISBN 978-80-210-5123-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/880710/cs
-
ZOUNEK, Jiří. Elearning ve školním vzdělávání. In PRŮCHA, Jan. Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009, s. 277-281. ISBN 978-80-7367-546-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/867041/cs
-
HRTOŇOVÁ, Nina, Michal JAVORNÍK, Aleš ROČEK a Vladimír ZATLOUKAL. Environment for effective training in medical image diagnostics. In Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education. 1. vyd. Badajoz, Spain: Formatex, 2009, s. 1221-1224. ISBN 978-84-692-1790-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/829949/cs
-
VACEK, Jiří. INTEGRACE VE VÝUCE A TESTOVÁNÍ NA ODDĚLENÍ CJV PDF MU. In Výuka cizích jazyků - integrace a testování. Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2009, s. 101-103. ISBN 978-80-87238-02-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/838313/cs
-
GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Lightweight Document Semantics Processing in E-learning. In Proceedings of I-KNOW ’09 9th International Conference on Knowledge Management and Knowledge Technologies. 1. vyd. Graz: Verlag der Technischen Universität Graz, 2009, s. 379-384. ISBN 978-3-85125-060-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/838917/cs
-
ŠTÍPEK, Stanislav, Ladislav DUŠEK, Daniel SCHWARZ, Čestmír ŠTUKA, Martin VEJRAŽKA a Tomáš NIKL. MEFANET- a new kind of network for electronic support of medical and health care education. In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2009. Chesapeake: Association for the Advancement of Computers in Education, 2009, s. 1323-1325. ISBN 1-880094-73-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/869468/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ a Ľuboš LUNTER. Plošná inovace předmětů s využitím e-learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU). In UNINFOS 2009. 1. vyd. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2009, 253 s. ISBN 978-80-552-0309-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/860042/cs
-
SOJKA, Petr a Jiří RAMBOUSEK. SCO 2009, Sharable Content Objects, sborník 6. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. Edited by Sojka P., Rambousek J. prvni. Brno: Masaryk University, 2009, 296 s. ISBN 978-80-210-4878-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/837781/cs
-
SOJKA, Petr a Jiří RAMBOUSEK. SCO 2009, Sharable Content Objects, 6. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. Edited by Sojka P., Rambousek J. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/837817/cs
-
SCHWARZ, Daniel a Ladislav DUŠEK. Společná platforma pro elektronické publikování a sdílení výukových materiálů v síti lékařských fakult MEFANET [online]. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/869485/cs
-
PŘENOSIL, Václav a Ladislav HALBERŠTÁT. The Advanced Distributed Learning and Training (ADL/ADT) in the Ministry of Defense Department of Military and Civilian Personal Preparation. In Distance learning Simulation and Communication 2009 Proceedings. Brno: Univerzita obrany, 2009, s. 45-50. ISBN 978-80-7231-638-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/834447/cs
-
SCHWARZ, Daniel, Ladislav DUŠEK, Čestmír ŠTUKA, Stanislav ŠTÍPEK a Vladimír MIHÁL. A Uniform Solution to Offer and Share Multimedia Education Content in the Community of Czech and Slovak Medical Faculties - MEFANET. In AMEE 2008. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/776880/cs
-
DUŠEK, Ladislav, Stanislav ŠTÍPEK a Daniel SCHWARZ. Barriers and motivators for e-learning in everyday routine - how to keep progressing. In AMEE 2008. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/776882/cs
-
JANÍKOVÁ, Marcela, Tomáš JANÍK, Petr KNECHT, Milan KUBIATKO a Martin SEBERA. CPV videoweb: tvorba elektronického učebního prostředí pro didaktickou přípravu budoucích učitelů. In HAVEL, Jiří, Oldřich ŠIMONÍK a Jan ŠŤÁVA. Pedagogické praxe a oborové didaktiky. Brno: MSD, 2008, s. 151-156. ISBN 978-80-7392-052-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/799983/cs
-
Deep Thought (software)GREGAR, Tomáš a Radka POSPÍŠILOVÁ. Deep Thought. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/838941/cs
-
BUDŇÁK, Jan. Deutschsprachige Literatur der 2. Hälfte des 20. Jahrhunderts (Winter 2008). 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/786079/cs
-
POPELÍNSKÝ, Lubomír, Mária BRIATKOVÁ a Zdeněk KEDAJ. DZEMUj: A Tool for Mining in e-Learning Tests. Description and Experience. In Proceedings of the 7th European Conference on eLearning ECEL. Reading, England: Academic Conferences Limited, 2008, s. 299-303, 4 s. ISBN 978-1-906638-23-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820705/cs
-
BRIATKOVÁ, Mária, Zdeněk KEDAJ a Lubomír POPELÍNSKÝ. DŽEMUj - dobývání znalostí z odpovědníků IS MU. In Sborník konference SCO 2008. Brno: PřF MU, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820702/cs
-
E-learning (software)Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/834661/cs
-
JANČÁŘ, Luděk a Lucie SICHOVÁ. E-learning - optické analytické metody. In Acta Fac. Paed. Univ. Tyrnaviensis, Ser. D., Supplementum 2, No. 12. Trnava, 2008, s. 267-270. ISBN 978-80-8082-182-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/806859/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ a Gustav NOVOTNÝ. E-learning at Masaryk University - Outcomes of Fruitful Effort. In ICETA 2008 Conference Proceedings. Košice: elfa s.r.o., 2008, 6 s. ISBN 978-80-8086-089-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/780436/cs
-
HRBÁČEK, Jiří. E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING. In ICETA 2008- 6th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2008, s. 157-161. ISBN 978-80-8086-089-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/797247/cs
-
HRBÁČEK, Jiří. E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING. In ICETA 2008- 6th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818200/cs
-
HŘEBÍČEK, Jiří a Martin ŘEZÁČ. E-learning system for Modelling and Simulation: Maple and MapleSim. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. Brno: Masarykova universita, 2008, s. 17-24. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/768610/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. E-learning through Free Internet Tools. 230309-CP-1-2006-1-MT-GRUNDTVIG-G11, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816908/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Jiří ZOUNEK. E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica, U13. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 13, č. 1, s. 101-126. ISSN 1211-6971.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/823012/cs
-
BUCHTOVÁ, Pavla. E-learningová výuka americké literatury. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2008, 176 s. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/789798/cs
-
HOFMANN, Eduard, Boris RYCHNOVSKÝ a Helena JEDLIČKOVÁ. E-learningové on-line studijní texty - elektronická učebnice pro Integrovaný vědní základ (terénní cvičení) na PdF MU v Brně, Česká republika. In Příprava učitelů v kontextu evropského vzdělávání. Sborník abstraktů. 2008. ISBN 978-80-213-1746-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/755449/cs
-
PETROVIĆOVÁ, Katarina. E-learningový kurz Četba Caesara. In Netradiční přístupy k výuce klasických jazyků. (Ed. Barbara Pokorná.). Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, s. 19 do 23, 5 s. ISBN 978-80-244-1918-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/769898/cs
-
NĚMEC, Martin. E-learningový kurz Praktický jazyk 1A. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2008, 176 s. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/807378/cs
-
POKORNÁ, Andrea a Petra JUŘENÍKOVÁ. Evaluace e-vzdělávání v předmětu ošetřovatelské postupy. Ošetrovateľský obzor. Bratislava: Slovenská zdravotnícka univerzita, 2008, V., 2/2008, s. 51-54. ISSN 1336-5606.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/772240/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Google ve škole. Jazyková a redakční úprava J. Kazelleová, Obálka a grafický design A. Váňová. 1. vyd. Brno: Tribun, 2008, s. 103-205. ISBN 978-80-7399-453-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/813540/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Idiomy a kolokace. MU, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816906/cs
-
GRENAROVÁ, Renée. Jazykový kurz ruštiny. In Moodle v síti. Váňová, T., Váňová A. 1. vyd. Brno: Tribun, 2008, s. 24-25. ISBN 978-80-7399-447-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/817511/cs
-
SCHWARZ, Daniel, Ladislav DUŠEK a Čestmír ŠTUKA. Jednotné řešení pro nabídku a sdílení multimediálního vzdělávacího obsahu v síti lékařských fakult MEFANET. In IV. mezinárodní kongres informačních technologií ve zdravotnictví Telemedicína Brno 2008. 2008. ISBN 978-80-7392-025-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/776858/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Konference e-learning 24/7. In VÁŇOVÁ, Tamara, Anna VÁŇOVÁ, Marcela POUČOVÁ, Renée GRENAROVÁ a Pavel VÁŇA. Konference 24/7. 1. vyd. Brno: Tribun EU, 2008, 16 s. ISBN 978-80-7399-445-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/813521/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Kurz moodle 2008. MU, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816903/cs
-
DOŠLÁ, Zuzana, Roman PLCH a Petr SOJKA. Matematická analýza 3. Elportál. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 2008, č. 1, 500 s. ISSN 1802-128X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/790113/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara a Anna VÁŇOVÁ. Moodle v síti. Popis průběhu a výsledků projektu. 1. vyd. Brno: Tribun, 2008. ISBN 978-80-7399-447-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/813796/cs
-
BRANDEJS, Michal, Jitka BRANDEJSOVÁ a Gustav NOVOTNÝ. Na Masarykově univerzitě opravují písemky počítače. In 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. 1. vyd. Hradec Králové: University of Ostrava, 2008, s. 12. ISBN 978-80-7041-454-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/765261/cs
-
KUBIATKO, Milan. Názory študentov na praktickú aplikáciu IKT do vyučovania biológie. E-Pedagogium. 2008, roč. 8, č. 3, s. 7-20. ISSN 1213-7758.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/819330/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Jiří ZOUNEK. Od tabule k monitoru. E-learning na Filozofické fakultě MU v roce 2007 pohledem empirického výzkumu. In SCO 2008, Sharable Content Objects, 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University, 2008, s. 43-48, 5 s. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/770491/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Phrasal verbs. MU, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816904/cs
-
KUBIATKO, Milan. Praktická aplikácia informačných a komunikačných technológií do vyučovania biológie. Technológia vzdelávania. 2008, roč. 16, č. 3, s. 14-17. ISSN 1335-003X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/797078/cs
-
NĚMEC, Martin. Praktický jazyk 1A. In 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 2008. ISBN 978-80-210-4613.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/807382/cs
-
INDRA, Ivo, Zdeněk MORAVEC a Lukáš RICHTERA. Procvičování a testování vyrovnávání chemických rovnic. In SCO 2008, Sharable Content Objects, 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 1-176. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/768933/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Procvičování anglické gramatiky online. MU, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816905/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt ESF 24/7 z pohledu koordinátorky. In Evropský sociální fond – příležitost pro vysoké školy. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/815096/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt: Rozvoj jazykových a didaktických kompetencí pedagogických pracovníků Jihomoravského kraje. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/815338/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt 24/7 und die Weiterbildung der Lehrer. In Konference Moodlemoot Heidelberg. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/815080/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Promoting Audiovisuals for Adult Learners. 230309-CP-1-2006-1-MT-GRUNDTVIG-G11, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816909/cs
-
TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ. Přínosy modulové výuky. In Výuka na vysokých školách ekonomického zaměření. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká škola, 2008, 7 s. ISBN 978-80-87042-20-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818146/cs
-
PROKEŠ, Josef. Recenze sborníku 5. ročníku konference SCO 2008. muni.cz. Brno: Měsíčník Masarykovy univerzity v Brně, 2008, roč. 4, prosinec 2, s. 12. ISSN 1801-0806.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/800699/cs
-
SOJKA, Petr a Michal BULANT. SCO 2008, Sharable Content Objects, sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. Edited by Sojka P., Bulant M. první. Brno: Masaryk University, 2008, 176 s. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/768554/cs
-
SOJKA, Petr a Michal BULANT. SCO 2008, Sharable Content Objects, 5. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/837780/cs
-
HRBÁČEK, Jiří a Jiří STRACH. Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail. In 9th internation conferece Virtual university Bratislava. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/806156/cs
-
HRBÁČEK, Jiří a Jiří STRACH. Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail. In 9th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2008, s. 214-217, 346 s. ISBN 978-80-89316-10-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/806120/cs
-
NĚMEC, Martin. Skills - Listening. Brno, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/808466/cs
-
VÁŇOVÁ, Tamara. Start 2008. MU, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/816902/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Střípky poznatků z řízení a práce v projektu z pohledu koordinátorky. In Konference e-learning 24/7. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/815109/cs
-
SMUTNÝ, Petr, Ivan HÁLEK a Jan ŽÁK. Tvorba e-learningové aplikace - projektové řízení. In Vývojové tendence podniků III (sv. 2). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 731-748. ISBN 978-80-210-4466-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747095/cs
-
BERÁNKOVÁ, Lenka, Martin SEBERA, Roman GRMELA a Jitka KOPŘIVOVÁ. Use of e-learning as a tutorial aid in semi practical courses at Faculty of sports studies, Masaryk university. In ICERI 2008. 1. vydání. Madrid, Španělsko: International Association of Technology, Education and Development, 2008, 4 s. ISBN 978-84-612-5091-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/794833/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka, Michal BRANDEJS a Gustav NOVOTNÝ. Use of Multimedia in Masaryk University Information System. In Information and Communication Technology in Education Proceedings. Rožnov pod Radhoštěm: University of Ostrava, 2008, s. 145-148. ISBN 978-80-7368-577-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/782314/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Vstup do problematiky práce s LMS Moodle, metodicko technický kurz. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/813911/cs
-
SLABÝ, Jiří. VÝUKA POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ POMOCÍ E-LEARNINGU. In XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Vydavatelská skupina Univerzity obrany, 2008, s. 654-662, 8 s. ISBN 978-80-7231-511-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/769694/cs
-
SLABÝ, Jiří. VÝUKA POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ POMOCÍ E-LERNINGU. In XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Vydavatelská skupina Univerzity obrany, 2008, s. 654-662, 8 s. ISBN 978-80-7231-511-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818348/cs
-
ČERNOCHOVÁ, Pavlína. Využití e-learningu v pregraduální výuce ortodoncie. In Mefanet 2008. 2008. ISBN 978-80-7392-065-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818925/cs
-
COLLIER, Aaron Marc. Webquest. In sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. 1. vyd. 2008. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/789793/cs
-
MISÁKOVÁ, Miroslava, Michal BRANDEJS a Jitka BRANDEJSOVÁ. Způsoby elektronické podpory výuky na MU v roce 2008. In Sborník 5. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 75-80. ISBN 978-80-210-4613-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/768653/cs
-
SVOBODA, Pavel. Attitudes of University Teachers to ICT. In Simulation and Distance Learning. Brno: The CATE 2007 Conference Brno, 2007, 6 s. ISBN 978-80-7231-240-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/765910/cs
-
VEČEŘOVÁ, Petra, Martin VEČEŘA a Lubomír POPELÍNSKÝ. Dolování v datech a e-learning: Případová studie. In E-learning přichází: sborník SCO 2007. Brno: Vydavatelství Masarykovy university, 2007, s. 61-68. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/755810/cs
-
SCHWARZ, Daniel, Pavel ŠEVČÍK, Petr ŠTOURAČ a Roman ŠTOUDEK. Educational Portal of Emergency Medicine. In Proceedings of Information and Commuication Technologies in Education 2007. 1. vyd. Ostrava: University of Ostrava, 2007, s. 191-193. ISBN 978-80-7368-388-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/725296/cs
-
ZOUNEK, Jiří. El-dům - portál pro podporu e-learningu (nejenom v systému Moodle). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, s. 454-460. ISBN 978-80-7041-573-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/744434/cs
-
GREGAR, Tomáš, Radka POSPÍŠILOVÁ a Pavel ČÍŽEK. E-learning a sémantika obrazových dat. In Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 239-244, 260 s. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719195/cs
-
URBÁNKOVÁ, Jana. E-Learning im Grammatikunterricht. In Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. 1. vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2007, s. 42-45. ISBN 978-80-244-1777-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/746192/cs
-
BUDŇÁK, Jan. E-learning in Kursen des Kreativen Schreibens für Lehramtstudierende. In E-learning - Využitie internetových projektov pri príprave učiteľov cudzieho jazyka. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity, 2007, s. 32-41. ISBN 978-80-8068-656-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/745103/cs
-
DONTCHEVA-NAVRATILOVA, Olga a Renata POVOLNÁ. E-learning methods in teaching linguistics. In eLearn 2007. Zborník príspevkov. 1. vyd. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, 2007, s. 47-53, 8 s. ISBN 978-80-8070-645-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/723230/cs
-
PETROVIĆOVÁ, Katarina. E-learningový kurz Četba Caesara (Představení doplňkového kurzu řádné denní výuky). 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/838754/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka a Michal BRANDEJS. Elportál -- E-learning na Masarykově univerzitě. In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2007. Praha: Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2007, s. 127-133. ISBN 978-80-7041-129-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718531/cs
-
SCHWARZ, Daniel, Miroslav PENKA a Ladislav DUŠEK. Hematoonkologie v telehematologii: ICT řešení webového archivu. In Edukační sborník 31. Brněnské onkologické dny a 21. Konference pro sestry a laboranty. Brno: Masarykův onkologický ústav, 2007, s. 58-60. ISBN 978-80-86793-09-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/717689/cs
-
URBÁNKOVÁ, Jana. Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv? In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2007, s. 65-72. ISBN 978-80-210-4469-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/746190/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman. Jak vyučovat kvalitativní výzkum? Možné přístupy k výuce kvalitativní metodologie. In KNOTOVÁ, Dana, Lenka HLOUŠKOVÁ a Kateřina ZAVADILOVÁ. Trendy v přípravě pedagogických pracovníků. 2007. vyd. Brno: Konvoj, 2007, s. 71-79. ISBN 978-80-7302-133-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/752309/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce? In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12. Brno: MU, 2007, s. 189-195. ISBN 978-80-210-4472-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/747288/cs
-
ŠEĎOVÁ, Klára a Roman ŠVAŘÍČEK. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. E-learningový kurz. In Sojka,P., Kvizda, M. (ed.). Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu SCO 2007; CD-ROM, Přehlídka kursů. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 1-7. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718800/cs
-
ŠEDOVÁ, Jindřiška a Miloš ŠEDA. LATEX and MS Word Documents and Their Presentation in Web Environment. In In Proceedings of the 6th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology EDU’07. první. Venezia: WSEAS Press, Athens, 2007, s. 268-273., 6 s. ISBN 978-980-6766-16-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/744380/cs
-
BRANDEJS, Michal a Jitka BRANDEJSOVÁ. Management of Large-Scale Development of E-learning at Masaryk University. In ICETA 2007 Conference Proceedings. Košice: elfa s.r.o., 2007, s. 513-517. ISBN 978-80-8086-061-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/768678/cs
-
SCHWARZ, Daniel a Ladislav DUŠEK. MEFANET - Moderní informační technologie a telemedicína při budování vzdělávací sítě. In Sborník přednášek 3. mezinárodního kongresu informačních technologií ve zdravotnictví Telemedicína Brno 2007. 2007. ISBN 978-80-86633-94-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/717690/cs
-
ŠILER, Pavel a Petr SOJKA. Metodika provedení videozáznamu e-learningového kurzu a jeho využití. In Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 87-92. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720796/cs
-
JURAJDA, Michal. Mobilní počítačová učebna. In MEFANET 2007 - sborník přednášek. 2007. vyd. Brno: MSD, Lidická 23, 602 00 Brno, 2007, s. 1-2. ISBN 978-80-7392-007-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/750240/cs
-
SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁ. Pilotní kurz: Zdravotní tělesná výchova. In SCO 2007 Sharable Content Objects, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 1. vyd. Brno: MU, 2007, 250 s. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/725978/cs
-
HRBÁČEK, Jiří. POUŽITÍ FLASHE VE VÝUKOVÝCH APLIKACÍCH. In XX. DIDMATTECH 2007. Olomouc: Univerzita Palackého, Olomouc, 2007, s. 455-457. ISBN 80-7220-296-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720002/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Jiří ZOUNEK. Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, s. 454-460. ISBN 978-80-7041-573-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/727447/cs
-
MORAVEC, Zdeněk a Jiří PINKAS. Řešené úlohy ze spektroskopie nukleární magnetické resonance. In SCO 2007; CD-ROM, Přehlídka kursů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 1. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718790/cs
-
KVIZDA, Martin a Petr SOJKA. SCO 2007, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720420/cs
-
SOJKA, Petr a Martin KVIZDA. SCO 2007, Sharable Content Objects, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. Edited by Sojka P., Kvizda M. prvni. Brno: Masaryk University, 2007, 260 s. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720409/cs
-
SLABÝ, Jiří. Strategie tvorby e-learningových materiálů. In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD, 2007, s. 10-17. ISBN 978-80-7392-003-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818349/cs
-
SLABÝ, Jiří. Strategie tvorby e-learningových materiálů. In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD, 2007, s. 10-17. ISBN 978-80-7392-003-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/744253/cs
-
COLLIER, Aaron Marc. Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach. Romanian Journal of English Studies. Timisoara: Editura Universitatii de Vest, 2007, roč. 4/2007, No. 4, s. 273-282. ISSN 1584-3734.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719131/cs
-
RICHTERA, Lukáš a Zdeněk MORAVEC. Testy pro přípravu do laboratorních praktik. In SCO 2007; CD-ROM, Přehlídka kursů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 1-2. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718792/cs
-
CÍDLOVÁ, Hana. Trvale udržitelný rozvoj předávání informací. In Příprava učitelů chemie na environmentální výchovu a výchovu k trvale udržitelnému rozvoji. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 17-19. ISBN 978-80-210-4504-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/750228/cs
-
TAJOVSKÁ, Kateřina. Tvorba elektronické učebnice dějin kartografie. In Sborník anotací 9.odborné konference doktorského studia Juniorstav 2007. první. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, 2007, s. 345-348. ISBN 978-80-214-3337-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/763047/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka a Michal BRANDEJS. Tvorba multimediálních a interaktivních objektů na Masarykově univerzitě pro rapid e-learning. In Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 127-132. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718954/cs
-
KŘIPAČ, Miroslav, Michal BRANDEJS, Jitka BRANDEJSOVÁ a Miroslava MISÁKOVÁ. University Center For Sale Of E-learning Courses. In ICTE 2007. 1. vyd. Ostrava: University of Ostrava, 2007, s. 58-61. ISBN 978-80-7368-388-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/752574/cs
-
VLČKOVÁ, Kateřina. Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie). In Sco 2007. Sborník z konference SCO, Brno 30.-31.5.2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 1-6. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/717589/cs
-
GREGAR, Tomáš, Jiří SOTONA, Jan MUDRÁK a Tomáš PITNER. Získávání dokumentových dat pro elektronickou výuku. In Sborník čtvrtého ročníku konference o e-learningu --- SCO 2007. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 233-238, 260 s. ISBN 978-80-210-4296-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719197/cs
-
GREGAR, Tomáš a Radka POSPÍŠILOVÁ. Zvýšení využitelnosti obrazových dat ve výuce pomocí získaných sémantických informací. In Sborník 27. konference o geometrii a počítačové grafice. České Budějovice: ČSGG, 2007, s. 67-72. ISBN 978-80-85763-41-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/748173/cs
-
MISÁKOVÁ, Miroslava. Budování formátů běžných i speciálních e-kurzů na MU v Brně v roce 2005. In E-learning přichází: sborník SCO 2006. Sborník 3. ročníku konference o e-learningu --- SCO 2006. Brno: vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2006, s. 150-153. ISBN 80-210-3923-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/701673/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka a Michal BRANDEJS. Cesta informačního systému od administrace studia k elektronické podpoře výuky. In Univerzitné informačné systémy. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Združenie EUNIS Slovensko, 2006, s. 12-16. ISBN 80-8050-976-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/702326/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka a Michal BRANDEJS. Development of E-learning and Its Integration into Masaryk University Information system. In Information and Communication Technology in Education. Rožnov pod Radhoštěm: University of Ostrava, 2006, s. 162-164. ISBN 80-7368-199-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/702324/cs
-
JANÍKOVÁ, Věra a Jana LIŠKOVÁ. Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka. In Autonomie a cizojazyčná výuka. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 292-301. ISBN 80-210-4164-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/706092/cs
-
GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. E-learning - jen obsah? + Služby Web 2.0 v podpoře vzdělávání. 2006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/704023/cs
-
ZOUNEK, Jiří. E-learning a vzdělávání. Několik pohledů na problematiku e-learningu. Pedagogika. Praha: PedF UK, 2006, LVI, č. 4, s. 335-347. ISSN 0031-3815.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/710472/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka a Michal BRANDEJS. E-learning v Informačním systému na Masarykově univerzitě. In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2006. Praha: Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2006, s. 82-87. ISBN 80-7305-554-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718538/cs
-
E-learningový portál (software)Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/893050/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka. E-technici pomáhají učitelům s osvojováním e-learningu. muni.cz. Brno: Masarykova univerzita, 2006, Ročník 2, říjen 2006, s. 5-6. ISSN 1801-0806.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/718536/cs
-
KŘIPAČ, Miroslav. Implementation Strategies of Learning Environment Integration. In The 4th International Conference on Education and Information Systems: Technologies and Applications. EISTA'06. Orlando, Florida, USA: International Institute of Informatics and Systemic, 2006, s. 67 - 70. ISBN 980-6560-80-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/639564/cs
-
VLK, Daniel, Aleš BOUREK, Lenka FORÝTKOVÁ a Kristina ZGODAVOVÁ. Improhealth - e-learningový kurz zdravotnického manažmentu. Bratislava Medical Journal. Bratislava, Slovakia: School of Medicine, Comenius University, 2006, roč. 2006, 107/4, s. 178-9, 2 s. ISSN 0006-9248.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/708417/cs
-
BUCHTOVÁ, Pavla. Metodické aspekty výuky literatury prostřednictvím e-learningu. In Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 150-154. ISBN 80-7041-416-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/702231/cs
-
SCHWARZ, Daniel a Ladislav DUŠEK. Multimediální podpora výuky klinických a zdravotnických oborů. 2006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/707082/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka. Odhalování plagiátů na Masarykově univerzitě. Ikaros [online]. 2006, roč. 10, č. 11, s. 1-3. ISSN 1212-5075.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/702626/cs
-
VYBÍRAL, Zbyněk a David SKORUNKA. Positive aspects of disinhibited process in online training group. International Journal of Psychotherapy. 2006, roč. 10, č. 2, s. 61-68. ISSN 1356-9082.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/703446/cs
-
KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt ESF CZ.04.1.03/3.1.15.2/0061 Vytvoření podpůrné sítě pro inovativní formy celoživotního vzdělávání pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství a jejich sdílení prostřednictvím e-learningu v LMS Moodle. 2006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/813834/cs
-
Report RITM II: Moderní metody výuky lékařských oborů pomocí informačních technologií a telemedicínySCHWARZ, Daniel a Ladislav DUŠEK. Report RITM II: Moderní metody výuky lékařských oborů pomocí informačních technologií a telemedicíny. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 105 s. ISBN 80-210-4213-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/707083/cs
-
WALLETZKÝ, Leonard, Jan SLEZÁK a Hynek JULÍNEK. Rozvoj multimediálních aplikací v e-learningovém prostředí Studium On-line. In E-learning přichází: sborník SCO 2006. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 2006, s. 143-148. ISBN 80-210-3923-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/627014/cs
-
SOJKA, Petr a Jiří NĚMEC. SCO 2006, Sharable Content Objects, 3. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. Edited by Sojka P., Němec J. prvni. Brno: Masaryk University, 2006, 200 s. ISBN 80-210-3923-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/596586/cs
-
BRANDEJSOVÁ, Jitka. Skenováním písemek se zjednodušuje zkoušení. muni.cz. Brno: Masarykova univerzita, 2006, Ročník 2, únor 2006. ISSN 1801-0806.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/702653/cs
-
PITNER, Tomáš a Tomáš GREGAR. Technologie sémantického webu pro vzdělávání. 2006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/704022/cs
-
GREGAR, Tomáš a Radka POSPÍŠILOVÁ. Tvorba a využití vizuálních ontologií v elektronické podpoře výuky. In DATAKON 2006, Sborník databázové konference. Masarykova univerzita. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 169-178, 9 s. ISBN 80-210-4102-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/703421/cs
-
GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Vizualizace dat ve výuce. In Sborník konference Informatika 2006. Brno: PEF MZLU Brno, 2006, s. 1-6. ISBN 80-7302-111-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/704024/cs
-
GREGAR, Tomáš a Jan PAVLOVIČ. Vizualizace ontologií ve vyhledávacím systému vědeckých publikací. In SCO 2006, Sharable Content Objects, 3. ročník konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 47-52, 203 s. ISBN 80-210-3923-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/629624/cs
-
GREGAR, Tomáš, Zuzana NEVĚŘILOVÁ, Adam RAMBOUSEK a Tomáš PITNER. Vizualizace znalostí v e-learningu. In SCO 2006, Sharable Content Objects, 3. ročník konference o elektronické podpoře výuky. 2006. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 39-45. ISBN 80-210-3923-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/617985/cs
-
PETRŽELKA, Josef. Výuka filosofie s pomocí ELFu. In Vyučovanie filozofie: problémy, inovácie, diskusie v rámci krajín V4. 1. vyd. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, 2006, s. 33-41. ISBN 80-223-2203-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/691965/cs
-
SCHWARZ, Daniel. Webový portál LF MU pro multimediální podporu výuky klinických a zdravotnických oborů. In Spolupráce univerzit při efektivní tvorbě a využívání vzdělávacích zdrojů - konference BELCOM'06. Praha: ČVUT, 2006, s. 17-17. ISBN 80-239-660.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/691259/cs
-
FICTUMOVÁ, Jarmila. E-learning for translators and interpreters - the Case of CMS Moodle. In Resources and Tools for e-Learning in Translation and Localisation. 21-23 March 2005. Leeds, Great Britain: University of Leeds, 2005, s. 16 - 19.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/590724/cs
-
CÍDLOVÁ, Hana, Jitka MACENAUEROVÁ a Jitka POŽÁROVÁ. E-learning jako možnost rozšíření výuky směrem k zájmovým oblastem. In SCO 2005. Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 147-149. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/571485/cs
-
ZOUNEK, Jiří. E-learning z druhé strany: pohled studentů. In SCO 2005. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 223-228. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/591429/cs
-
HANUŠOVÁ, Světlana, Pavel VÁŇA a Tamara VÁŇOVÁ. E-learningová podpora výuky cizích jazyků na PdF. In Od programovaného učení k e-learningu. 1. vyd. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2005, s. 34-38. ISBN 80-736-8053-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/587342/cs
-
SOJKA, Petr. Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI. In Sborník konference Informatika XVI. 1. vyd. Brno: Konvoj, 2005, s. 175-180. ISBN 80-7302-083-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/587302/cs
-
RAMBOUSEK, Jiří, Tamara VÁŇOVÁ a Daniel MIKŠÍK. Ke koncepci elektronické podpory výuky v akademickém prostředí. In SOJKA, Petr a Tomáš PITNER. Sborník 2. ročníku konference o elektornické podpoře výuky SCO 2005. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 237-242. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/572900/cs
-
GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Natural Language Processing Tools in E-learning (especcially for Czech language). In Conference proceedings - Information and Communications Technologies in Education. Košice, Slovak Republic: elfa, Košice, Slovak Republic, 2005, s. 273-279, 6 s. ISBN 80-8086-016-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/598948/cs
-
DRÁPELA, Martin. Online Dictionaries of Contemporary English. In New trends in educating future teachers of English. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005, s. 25-30. ISBN 80-244-1249-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/628164/cs
-
WALLETZKÝ, Leonard, Hynek JULÍNEK, Jan SLEZÁK a Martin KVIZDA. On-line způsob výuky pomocí videokonferencí a jeho integrace do LMS. In Sborník z konference EMTECH 2005. 1. vyd. Praha: ČVUT v Praze, 2005, s. 34-39. ISBN 80-01-03336-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/627184/cs
-
WALLETZKÝ, Leonard, Martin KVIZDA, Jan SLEZÁK a Hynek JULÍNEK. On-line zpuůsob výuky pomocí videokonferencí a jeho integrace do LMS. In E-learning přichází: sborník SCO 2005. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně, 2005, s. 179-182. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/626964/cs
-
HRTOŇOVÁ, Nina. Proč e-learning? Zpravodaj ÚVT MU : bulletin pro zájemce o výpočetní techniku na Masarykově univerzitě. Brno: MU v Brně, 2005, XVI, č. 2, s. 11-16. ISSN 1212-0901.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/599085/cs
-
HANUŠOVÁ, Světlana. Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1. vyd. Brno: MSD, 2005, s. 96 - 100. ISBN 80-210-3884-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/592984/cs
-
SCHWARZ, Daniel a Ladislav DUŠEK. Report RITM: Informační technologie a telemedicína ve výuce klinických a zdravotnických oborů. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 101 s. ISBN 80-210-3924-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/618840/cs
-
PITNER, Tomáš a Petr SOJKA. SCO 2005. 2005.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/573695/cs
-
SOJKA, Petr a Tomáš PITNER. SCO 2005, Sharable Content Objects, 2. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika. Edited by Sojka P., Pitner T. prvni. Brno: Masaryk University, 2005, 260 s. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/573918/cs
-
PAVLOVIČ, Jan, Tomáš PITNER, Lukáš SVOBODA a Miroslav KUBÁSEK. Searching and E-learning System above Digital Sources. In Sborník SCO2005. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 39-44, 242 s. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/571742/cs
-
SMRŽ, Pavel, Tomáš PITNER a Tomáš GREGAR. Technologie zpracování přirozeného jazyka pro elektronickou podporu výuky. In Sborník konference Informatika XVI. 1. vyd. Brno: Konvoj, 2005, s. 168-175. ISBN 80-7302-083-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/565714/cs
-
HŘEBÍČEK, Jiří a Jan KOHOUT. Využití e-learningových nástrojů MAPLE při výuce matematického modelování. In Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2005. Brno, Česká republika: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 53-58. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/571687/cs
-
GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Využití nástrojů pro zpracování přirozeného jazyka v e-learningu. In Sborník 2. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2005. Brno, Czech Republic: Masarykovy univerzita v Brně, 2005, s. 45-50. ISBN 80-210-3699-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/598956/cs
-
PITNER, Tomáš, Pavel SMRŽ a Jiří VERNER. Adaptace a integrace open-source LMS a Informačního systému Masarykovy univerzity v Brně. In Sborník. 1. vyd. Praha: ČVUT, 2004, s. 21-28. ISBN 81-01-03167-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/560665/cs
-
FICTUMOVÁ, Jarmila. E-Learning for Translators and Interpreters - The Case of LMS Moodle (2004). 2004.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/564532/cs
-
PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě. In Sborník příspěvků Informatika XIV. 1. vyd. Brno: KONVOJ, 2004, s. 93-98. ISBN 80-7302-066-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561115/cs
-
ZOUNEK, Jiří. E-learningová podpora výuky jako možná cesta rozvoje pregraduálního učitelského studia. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 1-6. ISBN 80-210-3474-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/570210/cs
-
PITNER, Tomáš a Jaroslav RÁČEK. Ilias and its integration with the university information system. In Information and Communication Technology in Education. Ostrava: University of Ostrava, 2004, s. 293-296. ISBN 80-7042-993-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/557381/cs
-
BRANDEJS, Michal, Miroslava MISÁKOVÁ, Miroslav KŘIPAČ, Andrea ŠIKULOVÁ a Jan KASPRZAK. Informační systém Masarykovy univerzity v Brně. Skalský dvůr, 18. - 19. října 2004: Evropská Organizace pro Univerzitní Informační Systémy - EUNIS, 2004. Univerzitní informační systémy.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/760818/cs
-
BRANDEJS, Michal, Miroslava MISÁKOVÁ, Miroslav KŘIPAČ, Andrea ŠIKULOVÁ a Jan KASPRZAK. Informační systém Masarykovy univerzity v Brně. Skalský dvůr, 18. - 19. října 2004: Evropská Organizace pro Univerzitní Informační Systémy - EUNIS, 2004. Univerzitní informační systémy.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/563098/cs
-
SMRŽ, Pavel. Integrating Natural Language Processing into E-learning - A Case of Czech. In Proceedings of the Workshop on eLearning for Computational Linguistics and Computational Linguistics for eLearning, COLING 2004. Geneva, Switzerland: Universite de Geneve, 2004, s. 1-10.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/560645/cs
-
SMRŽ, Pavel. Integrating Ontologies into Learning Management Systems - A Case of Czech. In Proceedings of the Workshop on Ontologies, Semantics, and E-learning (WOSE 2004) in On the Move to Meaningful Internet Systems 2004: OTM 2004 Workshops. Berlin, Germany: Springer, 2004, s. 768-772. ISBN 3-540-23664-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/560649/cs
-
KVIZDA, Martin. Koncepce celoživotního vzdělávání v rámci virtuální fakulty "eSF". In Distanční vzdělávání v České republice. III. národní konference. Praha: Národní centrum distančního vzdělávání, 2004, s. 185-189. ISBN 80-86302-02-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/556384/cs
-
CÍDLOVÁ, Hana. Obecná, anorganická a fyzikální chemie - využití e-learningu ve výuce. In Sborník příspěvků ze setkání SCO 2004: E-learning přichází. Brno: MU v Brně, 2004, s. 69-71. ISBN 80-210-3409-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/557863/cs
-
RAMBOUSEK, Jiří. Poznámky k e-learningu na vysokých školách. In E-learning příchází - sborník setkání SC0 2004. Vydání první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 29-34. ISBN 80-210-3409-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/562134/cs
-
BAŽANT, Ivo, Pavel DRÁŠIL, Tomáš PITNER a Boris ŠIMÁK. Relevantní standardy v oblasti e-Learningu. Praha: CESNET z.s.p.o., 2004, 17 s. 24/2004.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/636134/cs
-
FICTUMOVÁ, Jarmila. Technology-enhanced Translator Training. In Second International Workshop on Language Resources for Translation Work, Research and Training. Geneva 2004: Coling 2004, 2004, s. 31-35, 6 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/560165/cs
-
FICTUMOVÁ, Jarmila. Učitelé vytvářejí kurzy na webu. In SCO 2004: E-learning přichází. první. Brno: MU v Brně, 2004, s. 39-45, 6 s. ISBN 80-210-3409-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/560164/cs
-
PITNER, Tomáš. Úvod do LMS ILIAS. In Sborník příspěvků ze setkání SCO 2004: E-learning přichází. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 13-16. ISBN 80-210-3409-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561114/cs
-
STAUDEK, Tomáš. Výuka digitální fotografie na VŠ. In Sborník příspěvků 24. mezinárodní konference Geometrie a počítačová grafika. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2004, s. 188-192. ISBN 80-248-0581-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/566279/cs
-
PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (2). Zpravodaj ÚVT MU. Brno: Masarykova univerzita, 2003, XIII, č. 3, s. 14-16. ISSN 1212-0901.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/762058/cs
-
PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (3). Zpravodaj ÚVT MU. Brno: Masarykova univerzita, 2003, XIII, č. 4, s. 3-6. ISSN 1212-0901.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/762056/cs
-
PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě (4). Zpravodaj ÚVT MU. Brno: Masarykova univerzita, 2003, XIII, č. 5, s. 8-11, 5 s. ISSN 1212-0901.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/762052/cs
-
PROKEŠ, Josef. Kniha versus počítač? Host - měsíčník pro literaturu a čtenáře. Brno: Host, 2003, XIV, 08/2003, s. 25 - 27. ISSN 1211-9938.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/489736/cs
-
DVOŘÁK, Martin. Practicing English Grammar by Means of Electronic Drilling Exercises. In Sborník příspěvků z konference Profilingua 2003. Dobrá Voda: Fakulta humanitních studií ZČU v Plzni, Lingvistická pracoviště FHS, 2003, s. 20-22, 567 s. ISBN 80-86473-59-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/554077/cs
-
PITNER, Tomáš. E-learning na Masarykově univerzitě. Zpravodaj ÚVT MU. Brno: Masarykova univerzita, 2002, XIII, č. 2, s. 10-14. ISSN 1212-0901.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/762060/cs
-
DVOŘÁK, Martin. Internet Language Teaching, Production of Electronic Teaching Material. In Odborný jazyk v procesu evropské integrace. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů, 2002, s. 40-43, 420 s. ISBN 80-245-0417-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/488316/cs
-
TROJAN, Jakub. Srovnání výuky zeměpisu na středních školách v ČR a SRN. Geografické rozhledy. Praha, 2001, roč. 11, č. 1, s. 14-14, 30 s. ISSN 1210-3004.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/572347/cs
2021
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
Zobrazeno: 22. 3. 2025 04:51