BUCHTOVÁ, Pavla. Metodické aspekty výuky literatury prostřednictvím e-learningu. In Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 150-154. ISBN 80-7041-416-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodické aspekty výuky literatury prostřednictvím e-learningu
Název česky Metodické aspekty výuky literatury prostřednictvím e-learningu
Název anglicky Methodological aspects of teaching literature via e-learning
Autoři BUCHTOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant).
Vydání Hradec Králové, Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006, od s. 150-154, 5 s. 2006.
Nakladatel Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017613
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7041-416-2
Klíčová slova anglicky e-learning; LMS Moodle; teaching literature
Štítky e-learning, LMS Moodle, teaching literature
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Buchtová, učo 567. Změněno: 18. 6. 2007 14:03.
Anotace
V důsledku plánovaného zavádění výuky jazyků na základních školách na stále nižším stupni je v České republice stálý nedostatek kvalifikovaných učitelů angličtiny. Katedry anglistiky při pedagogických a filozofických fakultách jsou nuceny přijímat více studentů, jejich kapacity na to však nestačí. Tato situace se v dnešní době řeší stále častěji otevíráním takzvaných kombinovaných forem studia, při kterých probíhá část výuky distanční formou. V prezentaci je představen kurz americké literatury, který může být využíván při kombinovaném typu studia, jsou načrtnuty výhody a nevýhody tohoto kurzu ve srovnání s tradičním typem výuky, a zkušenosti autorky s výukou literatury prostřednictvím e-learningu.
Anotace anglicky
Due to the planned introduction of foreign languages at elementary schools at an even earlier stage in the Czech Republic, there is a constant lack of qualified teachers of English. English departments of Pedagogical Faculties are under pressure to produce more graduates, their capacities, however, do not suffice. There is a tendency nowadays to open so called combined study programs where the courses are offered in a semi-distant form. The paper introduces the online course of American literature that could be employed within the combined study program, lists the advantages and disadvantages of this course when compared to the course in the traditional format and describes the experience of the author with teaching literature online.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 07:34