COLLIER, Aaron Marc. Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice. In SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University. s. 23-28. ISBN 978-80-210-4878-2. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice
Název česky Vytváření e-learningových kurzů: Teorie Vs. Praxe
Autoři COLLIER, Aaron Marc (840 Spojené státy, garant).
Vydání Brno, SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky, od s. 23-28, 6 s. 2009.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00035762
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4878-2
Klíčová slova česky distančního vzdělávání; teorie; praxe; e-learning; tvorba
Klíčová slova anglicky distance education; theory; practice; e-learning; design
Štítky design, distance education, e-learning, practice, theory
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Aaron Marc Collier, B.A., učo 166043. Změněno: 16. 6. 2009 18:46.
Anotace
Many theories have been presented about how online distance education courses should be designed. The theories rely on new technologies to build new ways of learning. But how many of these theories are actually being put into use? How do teachers design new courses from within an existing system? This paper will examine some of those theories and compare them to the reality in courses that are being taught.
Anotace česky
Mnoho teorií byly prezentovány jak online kurzy distančního vzdělávání by měl být určen. Teorií spoléhat na nové technologie pro vybudování nové způsoby učení. Ale kolik z těchto teorií jsou skutečně do provozu? Jak se učitelé navrhování nových kurzů v rámci stávajícího systému? Tento papir bude zkoumat některé z těchto teorií a porovnat je s realitou v kurzech, které jsou vyučovány.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:16