GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Lightweight Document Semantics Processing in E-learning. In Proceedings of I-KNOW ’09 9th International Conference on Knowledge Management and Knowledge Technologies. 1. vyd. Graz: Verlag der Technischen Universität Graz, 2009, s. 379-384. ISBN 978-3-85125-060-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lightweight Document Semantics Processing in E-learning
Název česky Lehké zpracování sémantiky dokumentu pro e-learning
Autoři GREGAR, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Tomáš PITNER (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Graz, Proceedings of I-KNOW ’09 9th International Conference on Knowledge Management and Knowledge Technologies, od s. 379-384, 6 s. 2009.
Nakladatel Verlag der Technischen Universität Graz
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/09:00028521
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-85125-060-2
Klíčová slova česky metadata; e-learning; Web 2.0; tagování; sémantika; ontologie; RDFS; XML; Wiki; Deep Thought; plug-in; vizualizace; Fresnel
Klíčová slova anglicky metadata; e-learning; Web 2.0; tagging; semantics; ontology; RDFS; XML; Wiki; Deep Thought; plug-in; visualization; Fresnel
Štítky Deep Thought, e-learning, Fresnel, metadata, ontology, plug-in, RDFS, semantics, tagging, visualization, Web 2.0, Wiki, XML
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Tomáš Gregar, učo 4099. Změněno: 28. 10. 2009 15:54.
Anotace
There are plenty of projects aimed at incorporating semantic information into present day document processing. The main problem is their real-world usability. E-learning is one of the areas which can take advantage of the semantically described documents. In this paper we would like to introduce a framework of cooperating tools which can help extract, store, visualize semantics in this area.
Anotace česky
Existuje velké množství projektů, které se zabývají zakomponováním sémantických informací ve zpracování dokumentů. Problémem je jejich reální využití. E-learning je jednou z oblastí, kde je sémantický popis dokumentů přínosem. V tomto článku bychom rádi představili rámec spolupracujících nástrojů pro extrakci, uložení a vizualizaci sémantiky v této oblasti.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 05:33