Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

    1. PITNER, Tomáš a Tomáš GREGAR. E-learning 2.0 v informatice na Masarykově a Vídeňské univerzitě. In Informatika XXIII/2010. 1. vyd. Brno: UI PEF MENDELU v Brně. s. 95-97, 6 s. ISBN 978-80-7375-394-8. 2010.
    2. GREGAR, Tomáš, Ondřej ZEZULA, Ján HORVÁTH a Tomáš PITNER. Fresnel - vizualizace sémantických informací. In DATAKON 2010. Ostrava: Ostravská Univerzita v Ostravě. s. 65-70. ISBN 978-80-7368-424-2. 2010.

    2009

    1. GREGAR, Tomáš, Radka POSPÍŠILOVÁ a Tomáš PITNER. DEEP THOUGHT Web based System for Managing and Presentation of Research and Student Projects. In CSEDU 2009 - Proceedings of the first International Conference on Computer Supported Education. Lisboa, Portugal: INSTICC - Institute for Systems and Technologies of Information, Control and Comunication. s. 443-447. ISBN 978-989-8111-82-1. 2009.
    2. GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. E-learning a sémantika. In Sborník šestého ročníku konference o e-learningu - SCO 2009. Brno: vydavatelství Masarykovy univerzity v Brně. s. 214-219. ISBN 978-80-210-4878-2. 2009.
    3. GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. Lightweight Document Semantics Processing in E-learning. In Proceedings of I-KNOW ’09 9th International Conference on Knowledge Management and Knowledge Technologies. 1. vyd. Graz: Verlag der Technischen Universität Graz. s. 379-384. ISBN 978-3-85125-060-2. 2009.

    2008

    1. PAVLOVIČ, Jan. Business Process Management in e-Learning 2.0. In Information and Communication Technology in Education. Ostrava: University of Ostrava. s. 25-30, 180 s. ISBN 978-80-7368-577-5. 2008.
    2. DRÁŠIL, Pavel, Tomáš PITNER, Thorsten HAMPEL a Marc STEINBRING. GET READY FOR MASHABILITY! Concepts for Web 2.0 Service Integration. In Proceedings of the 10th International Conference on Enterprise Information Systems - ICEIS 2008. Barcelona: INSTICC. s. 160-167. ISBN 978-989-8111-39-5. 2008.
    3. HEJČ, Michal, Jiří HŘEBÍČEK, František PILIAR a Zdeněk HORSÁK. Informační podpora integrovaného systému nakládání s odpady. In Soubor Odpadové fórum 2008. Praha: PCHE PetroCHemEng. s. 4153-4156. ISBN 978-80-02-02013-4. 2008.
    4. SLABÝ, Jiří. MODERNÍ WIKI SYSTÉMY VE VZDĚLÁVÁNÍ. In Trendy Ve Vzdělávání 2008. Olomouc: VOTOBIA. s. 463-468, 5 s. ISBN 978-80-7220-311-6. 2008.
    5. SLABÝ, Jiří. MODERNÍ WIKI SYSTÉMY VE VZDĚLÁVÁNÍ. In Trendy Ve Vzdělávání 2008. Olomouc: VOTOBIA. s. 463-468, 5 s. ISBN 978-80-7220-311-6. 2008.
    6. DRÁŠIL, Pavel a Tomáš PITNER. Social tagging - the essence of Web 2.0. In MEKON 2008. Ostrava: VŠB - Technická Univerzita Ostrava. s. 1-6. ISBN 978-80-248-1704-0. 2008.
    7. GREGAR, Tomáš, Radka POSPÍŠILOVÁ a Tomáš PITNER. Správa více projektů a prezentace jejich výsledků. In Sborník semináře Technologie pro e-vzdělávání. 1. vyd. Praha, ČR: ČVUT v Praze. s. 30-37. ISBN 978-80-248-1704-0. 2008.
    8. GREGAR, Tomáš, Radka POSPÍŠILOVÁ a Tomáš PITNER. SPRÁVA VÍCE PROJEKTŮ A PREZENTACE JEJICH VÝSLEDKŮ. In Sborník X. ročníku mezinárodní konference MEKON 2008. 1. vyd. Ostrava, ČR: Ekonomická fakulta, VŠB –Technická univerzita Ostrava. s. 1-7. ISBN 978-80-248-1704-0. 2008.
    9. DRÁŠIL, Pavel a Tomáš PITNER. Web 2.0 jako groupware pro podporu výuky. In SCO 2008. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 49-54. ISBN 978-80-210-4613-9. 2008.
    10. SCHULTE, Jonas, Tomáš PITNER, Thorsten HAMPEL a Marc STEINBRING. Web 2.0 Mashups for Contextualization, Flexibility, Pragmatism, and Robustness. In Proceedings of the 10th International Conference on Enterprise Information Systems - ICEIS 2008. Barcelona: INSTICC. s. 160-167. ISBN 978-989-8111-48-7. 2008.

    2007

    1. PITNER, Tomáš a Sylvester IVANAJ. E-learning 2.0 Adaptive and Intelligent Applications. In The iTET 2007 Joint Working Conference. 1. vyd. Praha: ETIC Prague, o.p.s. s. 94-111. ISBN 978-80-254-0391-4. 2007.
    2. MACEK, Jakub. Mediální studia 2.0? Media Studies 2.0? Mediální studia. Praha: Syndikát novinářů ČR, roč. 2, č. 3, s. 308-316, 8 s. ISSN 1801-9978. 2007.
    3. HAMPEL, Thorsten, Tomáš PITNER a Marc STEINBRING. Virtuelle Gemeinschaften - die Qualität des Neuen Web - eine Taxonomie. In Workshop GeNeMe 07. 1. vyd. Dresden, Germany: TUDpress. s. 27-38. ISBN 978-3-940046-36-9. 2007.
    4. PITNER, Tomáš. Web 2.0 - příklady, technologie a problémy. In Sborník konference Tvorba software. 1. vyd. Ostrava: VŠB-TU Ostrava. s. 164-171. ISBN 978-80-248-1427-8. 2007.
    5. PITNER, Tomáš, Michael DERNTL, Thorsten HAMPEL a Renate MOTSCHNIG. Web 2.0 as Platform for Inclusive Universal Access in Cooperative Learning and Knowledge Sharing. Journal of Universal Computer Science. Graz, Austria: Know-Center, roč. 2007, č. 1, s. 49-56. ISSN 0948-695X. 2007.

    2006

    1. PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠIL. An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype. Journal of Universal Computer Science. Graz: Graz University of Technology, roč. 2006, I-KNOW, s. 543-550. ISSN 0948-6968. 2006.
    2. GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNER. E-learning - jen obsah? + Služby Web 2.0 v podpoře vzdělávání. 2006.
    3. DRÁŠIL, Pavel a Tomáš PITNER. E-learning v kontextu moderních trendů v síti Internet. In Technologie pro e-vzdělávání 2006. Praha: Neuveden. s. 7-12. ISBN 80-01-03512-3. 2006.
    4. PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠIL. E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions. In Proceedings of the International Conference ICT in Education. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě. s. 165-169, 4 s. ISBN 80-7368-199-4. 2006.
    5. PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠIL. Moderní metodiky, technologie a nástroje pro podporu výuky (E-learning 2.0). In Sborník příspěvků 3. letní škola aplikované informatiky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 83-88. ISBN 80-210-4146-3. 2006.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 18. 4. 2024 20:46