2006
An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype
PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠILZákladní údaje
Originální název
An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype
Název česky
Platforma pro E-learning 2.0 - principy, technologie a prototyp
Autoři
PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Pavel DRÁŠIL (203 Česká republika)
Vydání
Journal of Universal Computer Science, Graz, Graz University of Technology, 2006, 0948-6968
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/06:00015405
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
Klíčová slova anglicky
E-learning 2.0; LMS; Web 2.0; blog; wiki; REST; XML; Adaptive XML Inclusions; L2 Platform
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 6. 2008 08:43, Mgr. Pavel Drášil, Ph.D.
V originále
With the current shift in web technology called Web 2.0, many e-learning experts compare the traditional view of e-learning with the expected level of e-learning services and find common problems with present LMS platforms. Primarily, we will identify the most important properties of an E-learning 2.0 platform. Secondly, a prototype, Java-based open-source E-learning 2.0 platform L2 will be introduced and evaluated.
Česky
V souvislosti s nástupem nových webových technologií, souhrnně označovaných jako "Web 2.0" se zviditelňuje i rozdíl mezi tradičními formami elektronické podpory výuky, poskytovanou tradičními systémy pro řízení výuky, a očekávanou úrovní e-learningových služeb. V příspěvku jsou identifikovány nejdůležutější koncepty, typické pro platformy podporující tzv. "E-learning 2.0", a je představeno i prototypové řešení s otevřenými zdrojovými kódy, vyvinuté v jazyce Java.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaV |
|