KŘIPAČ, Miroslav. Implementation Strategies of Learning Environment Integration. In The 4th International Conference on Education and Information Systems: Technologies and Applications. EISTA'06. Orlando, Florida, USA: International Institute of Informatics and Systemic, 2006, s. 67 - 70. ISBN 980-6560-80-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation Strategies of Learning Environment Integration
Název česky Strategie implementace při integraci výukových prostředí
Autoři KŘIPAČ, Miroslav (203 Česká republika, garant).
Vydání EISTA'06. Orlando, Florida, USA, The 4th International Conference on Education and Information Systems: Technologies and Applications, od s. 67 - 70, 4 s. 2006.
Nakladatel International Institute of Informatics and Systemic
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/06:00017024
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 980-6560-80-9
UT WoS 000250748800013
Klíčová slova anglicky e-learning; learning management systems
Štítky e-learning, learning management systems
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: RNDr. Miroslav Křipač, Ph.D., učo 3388. Změněno: 1. 7. 2009 11:05.
Anotace
Choosing the right strategy for integration of classroom and virtual learning may become a difficult process. Today, many different technologies are able to improve a quality of traditional university learning environment. However, their combination may not always lead to satisfactory results. This case study describes several successful steps used during implementation of Masaryk University Information System (IS MU) during last seven years. This awarded system is nowadays the only platform for both traditional face-to-face and virtual learning management, administration and communication within Masaryk University, which is one of leading universities in the Czech Republic and Central European region.
Anotace česky
Výběr vhodné strategie integrace klasického a virtuálního způsobu výuky může být obtížný. V dnešní době existuje spousta různých technologií, které mohou zlepšit kvalitu tradičního způsobu vzdělávání. Přesto jejich kombinace nemusí vést vždy k uspokojívým výsledkům. Tato případová studie popisuje různé úspěšné kroky využité během implementace Informačního systému Masarykovy univerzity v průběhu posledních sedmi let. Tento oceněný systém je dnes jedinou platformou pro administraci jak tradiční tak virtuální výuky a pro vnitřní komunikaci v rámci Masarykovy univerzity, která je jednou z předních univerzit v České republice a regionu střední Evropy.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 12:04