Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. FOŘTOVÁ, Nicola Catherine. Corrective practice : a multimodal conversation-analytic perspective. In L-Università ta' Malta International doctoral summer school in applied linguistics and TESOL, 3-7 July 2023, Malta. 2023.
      University of Malta International doctoral summer school for TESOL and Applied Linguistics
      Název česky: Korektivní praxe : multimodální konverzačně-analytická perspektiva
      Název anglicky: Corrective practice : a multimodal conversation-analytic perspective
      angličtina. Malta.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 6. 2. 2024 18:44.
    2. ŠAŠINKA, Čeněk, Michal ČERNÝ, Nicola Catherine FOŘTOVÁ, Jiří RAMBOUSEK, Zdeněk STACHOŇ, Alžběta ŠAŠINKOVÁ, David KOŠATKA, Markéta KOŠATKOVÁ, Kateřina JOCHECOVÁ, Hana ŠVEDOVÁ a Anna DOHNÁLKOVÁ. Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 121 s. ISBN 978-80-280-0500-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0500-2023.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 3. 4. 2024 13:33.
    3. ŠAŠINKA, Čeněk, Michal ČERNÝ, Alžběta ŠAŠINKOVÁ, Nicola Catherine FOŘTOVÁ, Jiří RAMBOUSEK a Zdeněk STACHOŇ. Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 121 s. ISBN 978-80-280-0500-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0500-2023.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Učení a vzdělávání ve virtuální realitě. Možnosti a limity kolaborativního imersivního virtuálního prostředí
      Název anglicky: Learning and Teaching in Virtual Reality. Possibilities and Limits of Collaborative Immersive Virtual Environments

      Klíčová slova anglicky: virtual reality; collaborative virtual reality; education; VR education; cartography; teaching English; teaching geography; libraries

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 11. 3. 2024 08:13.

    2022

    1. JOCHECOVÁ, Kateřina, Michal ČERNÝ, Zdeněk STACHOŇ, Hana ŠVEDOVÁ, Natálie KÁČOVÁ, Jiří CHMELÍK, Vojtěch BRŮŽA, Ondřej KVARDA, Pavel UGWITZ, Alžběta ŠAŠINKOVÁ, Nicola Catherine FOŘTOVÁ a Čeněk ŠAŠINKA. Geography Education in a Collaborative Virtual Environment : A Qualitative Study on Geography Teachers. International Journal of Geo-Information. 2022, roč. 11, č. 3, s. 1-15. ISSN 2220-9964. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/ijgi11030180.
      Odkaz na celou práci.
      Název anglicky: Geography Education in a Collaborative Virtual Environment : A Qualitative Study on Geography Teachers
      RIV/00216224:14210/22:00129459 Článek v odborném periodiku. angličtina. Švýcarsko.
      Jochecová, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Černý, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Stachoň, Zdeněk (203 Česká republika, domácí) -- Švedová, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Káčová, Natálie (203 Česká republika, domácí) -- Chmelík, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Brůža, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Kvarda, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Ugwitz, Pavel (203 Česká republika, domácí) -- Šašinková, Alžběta (203 Česká republika, domácí) -- Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, domácí) -- Šašinka, Čeněk (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: collaborative immersive virtual environments; hypsography; contour lines; guided and unguided; eDIVE; education; research through design; head-mounted display; virtual reality
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Schwarzová Matýsová, učo 146481. Změněno: 16. 2. 2023 15:46.
    2. FOŘTOVÁ, Nicola Catherine. Investigating Interaction : Correction Practices in Virtual and Face-to-Face Classrooms. In Hradec Králové Anglophone Conference, 24th-25th March, 2022. 2022.
      URL
      Název česky: Zkoumání interakce : Korekční postupy ve virtuálních a osobních učebnách
      Název anglicky: Investigating Interaction : Correction Practices in Virtual and Face-to-Face Classrooms
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: interaction; correction practices; virtual reality; student‑teacher interaction; conversation analysis
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 1. 2. 2023 11:22.
    3. FOŘTOVÁ, Nicola a Jitka SEDLÁČKOVÁ. Mentoring : What's in it for me? In Second Language Teacher Education : Challenges and New Horizons, 15th to 17th September 2022, University of Vienna. 2022.
      URL
      Název anglicky: Mentoring : What's in it for me?
      angličtina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: mentor; student-teacher teacher education; university
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 1. 2. 2023 11:17.
    4. FOŘTOVÁ, Nicola Catherine. Seven Habits of Highly Effective Teachers from Someone Who's Spent 21 Years Trying to Adopt Them. In 28TH P.A.R.K. CONFERENCE, 5 November, 2022, Brno. 2022.
      URL URL
      Název anglicky: Seven Habits of Highly Effective Teachers from Someone Who's Spent 21 Years Trying to Adopt Them
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Success; Habits; Teacher Education; Professional Development; Well Being
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 2. 2. 2023 09:55.
    5. FOŘTOVÁ, Nicola. You know what you can do with your coursebook? In 28TH P.A.R.K. CONFERENCE, 5 November, 2022, Brno. 2022.
      URL URL
      Název anglicky: You know what you can do with your coursebook?
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Coursebook; interaction; lockstep interaction; patterns variety
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 2. 2. 2023 09:55.

    2021

    1. FOŘTOVÁ, Nicola Catherine, Jitka SEDLÁČKOVÁ a František TŮMA. "And My Screen Wouldn't Share" : Student-Teachers' Perceptions of ICT in Online Teaching Practice and Online Teaching. Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura. Medellín: Universidad de Antioquia, 2021, roč. 26, č. 3, s. 513-529. ISSN 0123-3432. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17533/udea.ikala/v26n3a03.
      URL
      Název anglicky: "And My Screen Wouldn't Share" : Student-Teachers' Perceptions of ICT in Online Teaching Practice and Online Teaching
      RIV/00216224:14210/21:00122363 Článek v odborném periodiku. angličtina. Kolumbie.
      Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sedláčková, Jitka (203 Česká republika, domácí) -- Tůma, František (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher education; online teaching ; teaching practice; efl; perceptions; ict; covid-19
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 30. 3. 2022 13:28.
    2. TŮMA, František a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Fantasy vs Reality : A comparison of recommendations for classroom practice and conversation-analytic findings. In 15th ESSE Conference, online, 30 August-3 September, 2021, Lyon, France. 2021.
      URL
      Název anglicky: Fantasy vs Reality : A comparison of recommendations for classroom practice and conversation-analytic findings
      angličtina. Francie.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 10. 2. 2022 11:30.
    3. FOŘTOVÁ, Nicola Catherine. Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu. In Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání : pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku, 29. výroční konference, ČAPV 2021, Brno, 13.-15. září, 2021. 2021.
      URL
      Název česky: Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu
      Název anglicky: CORRECTION PRACTICES IN VIRTUAL AND FACE-TO-FACE EFL CLASSROOMS : INTRODUCTION OF A RESEARCH PROJECT
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: correction practices; conversation analyazisis; student‑teacher interaction; second language acquisition; English as a foreign language
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 10. 2. 2022 12:21.
    4. ŠAŠINKOVÁ, Alžběta, Michal ČERNÝ, Nicola Catherine FOŘTOVÁ, Jiří RAMBOUSEK a Čeněk ŠAŠINKA. Výuka angličtiny v kolaborativním imerzivním virtuálním prostředí. 2021.
      Název anglicky: Teaching English in a collaborative immersive virtual environment
      RIV/00216224:14210/21:00119855 Popularizační texty a aktivity. čeština. Česká republika.
      Šašinková, Alžběta (203 Česká republika, domácí) -- Černý, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) -- Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, domácí) -- Rambousek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Šašinka, Čeněk (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: iVR; virtual reality; education; CIVE; Immersion; English

      Změnil: doc. Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D., učo 44276. Změněno: 23. 12. 2021 15:40.

    2020

    1. TŮMA, František a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Doing exposed correction in the language classroom : A conversation analysis perspective. Yearbook of the Poznan Linguistic Meeting. Adam Mickiewicz University, Poznań, 2020, roč. 6, č. 1, s. 221-242. ISSN 2449-7525.
      URL
      RIV/00216224:14210/20:00119621 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Tůma, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: onversation analysis; correction; repair; classroom interaction; English as a foreign language
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 10. 2. 2022 11:05.
    2. TŮMA, František a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Doing exposed correction in the language classroom : A conversation analysis perspective. In 11th Brno International Conference of English, American and Canadian Studies : "Breaking the Boundaries : In Between Texts, Cultures and Conventions", 12–14 February, 2020, Brno, Faculty of Arts, Masaryk University. 2020.
      URL
      RIV/00216224:14210/20:00114659 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Tůma, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: classroom interaction; correction; English as a foreign language; conversation analysis
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 1. 4. 2021 10:47.

    2019

    1. TŮMA, František, Linda NEPIVODOVÁ a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Investigating peer interaction in English as a foreign language using conversation analysis. In Crhová, Marie; Weiss, Michaela. Silesian Studies in English 2018. Opava: Silesian University in Opava, 2019, s. 65-72. ISBN 978-80-7510-398-7.
      URL
      Název anglicky: Investigating peer interaction in English as a foreign language using conversation analysis
      RIV/00216224:14210/19:00119041 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Tůma, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nepivodová, Linda (203 Česká republika) -- Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: conversation analysis; peer interaction; upper-secondary education; educational research
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 10. 5. 2022 13:46.
    2. TŮMA, František, Linda NEPIVODOVÁ a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Výzkum interakce mezi spolužáky : přehled konverzačněanalytických studií. Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2019, roč. 13, č. 2, s. 7-28. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.12.
      URL
      Název anglicky: Research on Interaction Among Peers : A Review of Conversation-Analytic Studies of Classroom Interaction
      RIV/00216224:14210/19:00107591 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Tůma, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nepivodová, Linda (203 Česká republika, domácí) -- Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: peer interaction; classroom interaction; conversation analysis; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 3. 4. 2020 11:15.

    2018

    1. FOŘTOVÁ, Nicola Catherine. Changing the Paradigm : A very practical MA. In James Thomas. International Language Symposium Brno : The 2017 Papers. First Edition. Brno, Czechia: Versatile, 2018, s. 34-41. ISBN 978-80-907060-0-2.
      RIV/00216224:14210/18:00104742 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nicola Catherine (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: MA Internal teaching practice; practical changing paradigm
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 3. 4. 2019 09:13.
    2. TŮMA, František, Nicola Catherine FOŘTOVÁ a Linda NEPIVODOVÁ. Investigating interaction among peers in English as a foreign language using conversation analysis. In 5th International Conference of English and American Studies SILESIAN STUDIES IN ENGLISH — SILSE 2018, 6-7 September 2018, Opava, Czech Republic. 2018.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: peer interaction; classroom interaction; conversation analysis
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D., učo 119281. Změněno: 7. 2. 2019 13:30.
    3. TŮMA, František, Linda NEPIVODOVÁ a Nicola Catherine FOŘTOVÁ. Peer interaction in EFL classes in Czech upper-secondary schools. In 14th ESSE Conference, 29 August - 2 September, Masaryk University, Brno, Czech Republic. 2018.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: peer interaction; classroom interaction; conversation analysis
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. František Tůma, Ph.D., učo 119281. Změněno: 7. 2. 2019 13:30.

    2017

    1. FOŘTOVÁ, Nikola. Changing The Paradigm : A Very Practical MA (2017). In International Language Symposium Brno 2017. 2017.
      Název česky: Změna paradigmatu. Velice praktické magisterské studium
      RIV/00216224:14210/17:00099102 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; practice teaching
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 1. 3. 2018 14:32.
    2. FOŘTOVÁ, Nikola. On Fire or Burnt Out? In OSTA Conference, Charles University, Faculty of Arts, 30th August 2017, Prague. 2017.
      Název česky: Zůstat zapálený pro věc, nebo vyhořet?
      Název anglicky: On Fire or Burnt Out?
      RIV/00216224:14210/17:00099103 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: burn out syndrome
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:07.
    3. FOŘTOVÁ, Nikola. Through the Keyhole : Teacher development through observation. In ELT Signposts 2017, 8 - 9 September 2017, Brno. 2017.
      URL
      Název česky: Klíčovou dírkou : Role náslechů ve vzdělávání učitelů
      RIV/00216224:14210/17:00099107 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: náslechy učitelské praxe
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 3. 2018 15:14.

    2016

    1. FOŘTOVÁ, Nikola. Changing the paradigm : A very practical MA. In 50th Annual International IATEFL Conference and Exhibition, Birmingham 13-16 April, 2016. 2016.
      RIV/00216224:14210/16:00092071 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Master's degree; change paradigm; teaching; practical
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 19. 3. 2017 21:53.
    2. FOŘTOVÁ, Nikola. IWBs and iTools. In Guest lecture at the Department of Education, Poříčí 7, 603 00 Brno, 18th December 2016. 2016.
      Název česky: Interaktivni tabule a i-nástroje
      RIV/00216224:14210/16:00095821 Vyžádané přednášky. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: IWB; iTools
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:27.
    3. FOŘTOVÁ, Nikola. Off the Shelf but Tailor-made. In The 11th International and the 15th National ATECR Conference, 9.-10. 9. 2016, Praha. 2016.
      URL
      RIV/00216224:14210/16:00092072 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: technology; graded readers; applications; language education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 20. 3. 2017 16:42.
    4. FOŘTOVÁ, Nikola. Teaching teens - a box of chocolates? In Oxford Professional Development Day, 25. 2. 2016, Latvia. 2016.
      RIV/00216224:14210/16:00092070 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Lotyšsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teenagers; Mindset; Motivation; Language education
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 20. 3. 2017 17:56.
    5. FOŘTOVÁ, Nikola. Whaddaya Say? In PARK Autumn Conference. 2016.
      angličtina.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 19. 2. 2018 16:29.

    2015

    1. FOŘTOVÁ, Nikola a Shaun WILDEN. An App(etite) for construction. 2015.
      URL
      Název česky: Chuť na vedení
      RIV/00216224:14210/15:00095815 Uspořádání workshopu. Jazykověda. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí) -- Wilden, Shaun (826 Velká Británie a Severní Irsko)
      Klíčová slova anglicky: Apps construction
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:24.
    2. FOŘTOVÁ, Nikola. Bringing Online Speaking into the Classroom. In PARK Spring Conference, Biskupské gymnázium Brno, 4th April, 2015. 2015.
      Název česky: Online komunikace v hodinách
      RIV/00216224:14210/15:00095814 Vyžádané přednášky. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: speaking online
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:25.
    3. FOŘTOVÁ, Nikola. Coming soon to a classroom near you. In ILC The Young Ones Conference, October 17 th 2015, Brno. 2015.
      URL
      Název česky: Brzy ve vaší třídě
      RIV/00216224:14210/15:00095818 Prezentace na konferencích. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: mobile learning
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:52.
    4. FOŘTOVÁ, Nikola. Coming soon to a classroom near you. In International House Director of Studies Conference. 2015.
      Název česky: Brzy ve vaší třídě
      Jazykověda. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: mobile learning
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 19. 2. 2018 16:45.
    5. FOŘTOVÁ, Nikola. Developing speaking inside and out of the classroom. In Teaching Teenagers Oxford Professional Development Day, Hotel Bellevue, 27th October, 2015, Riga, Latvia. 2015.
      Název česky: Zlepšování mluveného projevu v/a mimo třídu
      RIV/00216224:14210/15:00095819 Prezentace na konferencích. Jazykověda. angličtina. Lotyšsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: speaking; feedback; homework; online
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:25.
    6. FOŘTOVÁ, Nikola. Making Digital Sense. In Oxford Professional Development, 1st September 2015, Ankara. 2015.
      Název česky: Dávat digitalní smysl
      RIV/00216224:14210/15:00095822 Vyžádané přednášky. Jazykověda. angličtina. Turecko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: výuka on-line
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:29.
    7. FOŘTOVÁ, Nikola. Navigate your learners to success. In THE 10TH INTERNATIONAL AND 14TH NATIONAL ATECR CONFERENCE, 4-6 September 2015, Uherské Hradiště. 2015.
      URL
      Název česky: Ukaž svým studentům jak uspět
      RIV/00216224:14210/15:00095816 Prezentace na konferencích. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teaching adults
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 3. 2018 15:42.
    8. FOŘTOVÁ, Nikola. Navigate your learners to success. In HELLO Language School Conference. 2015.
      Název česky: Ukaž svým studentům jak uspět
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching adults
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 19. 2. 2018 20:18.
    9. FOŘTOVÁ, Nikola. Navigate your learners to success. In PARK Autumn Conference. 2015.
      Název česky: Ukaž svým studentům jak uspět
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching adults
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 19. 2. 2018 16:58.
    10. FOŘTOVÁ, Nikola. Solutions for Teaching Culture. In THE 10TH INTERNATIONAL AND 14TH NATIONAL ATECR CONFERENCE, 4-6 September 2015, Uherské Hradiště. 2015.
      URL
      Název česky: Možnosti vyučování kultury
      RIV/00216224:14210/15:00095817 Prezentace na konferencích. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teaching culture
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 3. 2018 15:43.
    11. FOŘTOVÁ, Nikola. Teacher's toolbox. In ILC The learners and learning conference, 7.3.2015, Brno. 2015.
      URL
      Název česky: Učitelova brašna
      RIV/00216224:14210/15:00095813 Prezentace na konferencích. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: resources
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 3. 2018 15:44.
    12. FOŘTOVÁ, Nikola. Teaching those that can, and those that can eventually (2015). In Teaching Teenagers Oxford Professional Development Day, Hotel Bellevue, 26th October 2015, Riga. 2015.
      Název česky: Učit ty, kteří učeni být mohou, a ty, kteří možná mohou být
      RIV/00216224:14210/15:00095820 Prezentace na konferencích. Jazykověda. angličtina. Lotyšsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: mixed ability
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:31.

    2014

    1. FOŘTOVÁ, Nikola. Culture Vulture - Teens. In The Young Ones conference, Brno. 2014.
      URL
      RIV/00216224:14210/14:00078736 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Culture
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 10. 3. 2015 21:40.
    2. FOŘTOVÁ, Nikola. Function in English. In The P.A.R.K. Conference - Spring 2014, Brno, 29 March 2014. 2014.
      URL
      RIV/00216224:14210/14:00078731 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Functional language
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 10. 3. 2015 21:55.
    3. FOŘTOVÁ, Nikola. Change happens when. In IATEFL Slovenia - Little Ideas for Great Changes, Topolšica, 6-9 March 2014. 2014.
      IATEFL Slovenia conference
      RIV/00216224:14210/14:00078716 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Slovinsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Practice teaching
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 10. 3. 2015 21:58.
    4. FOŘTOVÁ, Nikola. Something Old Something New... In The P.A.R.K. Conference - Autumn 2014, Brno, 8 November 2014. 2014.
      URL
      RIV/00216224:14210/14:00078734 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Technology
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Martin Drápela, Ph.D., učo 68378. Změněno: 20. 3. 2015 17:47.
    5. FOŘTOVÁ, Nikola. You know what you can do with your microphone? In IATEFL 2014, Harrogate, 2-5- April 2014. 2014.
      IATEFL UK http://edition.pagesuite-professional.co.uk/launch.aspx?pbid=fdbbbd0f-e59c-42ac-bde6-241917faaf5d
      RIV/00216224:14210/14:00078717 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Online voice recording; Language acquisition
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 3. 2015 09:26.

    2013

    1. FOŘTOVÁ, Nikola. Teaching those that can, and those that can eventually. In The Levels Conference, Brno, 12 October 2014. 2013.
      http://www.ilcbrno.cz/files/ckeditor/Download/ILCIHBRNO-Levels-Conference-Abstracts_2013.pdf
      RIV/00216224:14210/13:00078728 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Fořtová, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Mixed ability
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 3. 2015 09:36.

    2012

    1. FOŘTOVÁ, Nikola. Alive and kicking or dead and buried? In P.A.R.K 10th International Conference. 2012.
      Název anglicky: Alive and kicking or dead and buried?
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Phrasal verbs Idioms Lingua Franca

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 26. 4. 2019 11:51.
    2. FICTUMOVÁ, Jarmila, Simona KALOVÁ, Petr SUDICKÝ a Nikola FOŘTOVÁ. Angličtina - Konverzace pro pokročilé - dril. Brno: Masarykova univerzita, 2012.
      Anglicko-český a česko-anglický dril založený na publikaci Angličtina-Konverzace pro pokročilé. Obsahuje nahrávky výslovnosti, příkladové věty a obrázky.
      Název anglicky: Topic-based Vocabulary for Advanced Learners
      RIV/00216224:14210/12:00059705 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Fictumová, Jarmila (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kalová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Sudický, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Fořtová, Nikola (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: angličtina; dril; IS

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 18. 3. 2013 08:30.
    3. FOŘTOVÁ, Nikola. Beyond the classroom. In IHWORLD DoS Conference. 2012.
      Název anglicky: Beyond the classroom
      Jazykověda. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: Technology Web 2.0 Collaboration
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Nicola Catherine Fořtová, B.A., M.A., učo 169777. Změněno: 30. 11. 2016 20:57.
    4. FOŘTOVÁ, Nikola. DVDs, Culture, & YLs - all in one classroom. In Oxford University Press Professional Development for Primary Teachers. 2012.
      Název anglicky: DVDs, Culture, & YLs - all in one classroom
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: DVD Culture Young Learners

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 26. 4. 2019 11:51.
    5. FOŘTOVÁ, Nikola. Untangling the web: Choosing and Integrating web tools into our teaching. In Oxford University Press Professional Development for Secondary Teachers. 2012.
      Název anglicky: Untangling the web: Choosing and Integrating web tools into our teaching.
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Web 2.0 Interaction Collaboration Blended learning

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 26. 4. 2019 11:52.
Zobrazeno: 15. 5. 2024 01:35