Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. CENEK, Martin. Metodologické konsekvence tvorby metodik. In Zborník recenzovaných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii V. Košice: Vydavateľstvo EKONÓM, 2022, s. 14-18, 68 s. ISBN 978-80-225-5014-7.
    2. CENEK, Martin, Roman HOLÍK a Dagmar PALATOVÁ. Strategy Development: Doctrine of Pragmatism. In European Forum of Entrepreneurship 2022. Praha: NEWTON College, a. s., 2022, s. 38-46, 306 s. ISBN 978-80-87325-58-2.

    2021

    1. CENEK, Martin, Roman HOLÍK a Petr MIKUŠ. Granger Causality and the Response Function: Macroeconomic Indicators as Determinants of Future Investment Activity. Online. In Proceedings of the 14th International Scientific Conference: European Forum of Entrepreneurship 2021. Praha: NEWTON Academy, a. s., 2021, s. 74-88. ISBN 978-80-87325-42-1.

    2020

    1. MIKUŠ, Petr, Martin CENEK, Martin ŠTĚRBA a Veronika KUNDRTOVÁ. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2019. 2020.

    2019

    1. CENEK, Martin a Martin ŠTĚRBA. Cooperative Strategy with Regard to Business Deficit in Companies under Domestic and Foreign Control. Online. In Ing. Petr Mikuš, Ph.D. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing 2019. Brno: Ekonomicko-správní fakulta MU, 2019, s. 14-23. ISBN 978-80-210-9565-6.
    2. MIKUŠ, Petr, Martin CENEK, Martin ŠTĚRBA a Veronika KUNDRTOVÁ. International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing 2018. 2019.

    2018

    1. CENEK, Martin. On Application of Abductive Reasoning for Strategic Cases Solution. Online. In Ing. Petr Mikuš, Ph.D. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing 2018. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta MU, 2018, s. 26-32. ISBN 978-80-210-9164-1.
    2. CENEK, Martin, Petr MIKUŠ a Roman HOLÍK. On the Context of Application of Abductive Reasoning for Strategic Cases Solution. Online. In Ing. Petr Mikuš, Ph.D. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing 2018. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta MU, 2018, s. 18-25. ISBN 978-80-210-9164-1.
    3. CENEK, Martin. The New Model of Strategic Management: The Structure and Determination of the Final Number of Stakeholders. Online. In Proceedings of IAC in Vienna 2018 (Management, Economics, Business and Marketing (IAC-MEBM 2018). 1st edition. Prague: Czech Institute of Academic Education, 2018, s. 175-180. ISBN 978-80-88203-08-7.

    2017

    1. ČÁSTEK, Ondřej a Martin CENEK. A Relationship between Stakeholder Management and Business Performance in the Czech Republic. Managing Global Transitions: International Research Journal. Koper: University of Primorska, Faculty of Management, 2017, roč. 15, č. 2, s. 187-207. ISSN 1854-6935. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.26493/1854-6935.15.187-207.
    2. JANOŠOVÁ, Lenka, Ladislava KUCHYNKOVÁ a Martin CENEK. ISCOBEMM. In Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing. Brno: Masaryk University, 2017, 359 s. ISBN 978-80-210-8714-9.
    3. KUCHYNKOVÁ, Ladislava, Lenka JANOŠOVÁ, Martin CENEK, Michal JIRÁSEK a Martin ŠTĚRBA. Mezinárodní vědecká konference podnikové ekonomiky, managementu a marketingu. 2017.
    4. CENEK, Martin. On Abductive Reasoning for Strategic Cases Solution. Online. In Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing. Brno: MASARYKOVA UNIV, ZEROTINOVO NAM 617-9, BRNO 601 77, CZECH REPUBLIC, 2017, s. 44-55. ISBN 978-80-210-8714-9.

    2016

    1. CENEK, Martin a Ondřej ČÁSTEK. A Survey of Stakeholder Visualization Approaches. Central European Journal of Management. 2016, Vol 2/2016, No 1,2. ISSN 2336-2693.
    2. CENEK, Martin. Konkurence ve strategické analýze podnikatelského prostředí dle stakeholderského pojetí. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016. 1. vyd. Bratislava: Vydavatelstvo EKONÓM, 2016, s. 108-116. ISBN 978-80-225-4245-6.

    2015

    1. CENEK, Martin a Ondřej ČÁSTEK. A Survey of Stakeholder Visualization Approaches. Central European Journal of Management. Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč. 2/2015, 1,2, s. 5-23. ISSN 2336-2693. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CEJM2015-1-2-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 9. 2024 01:43