Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. KORBEL, Václav, Karel GARGULÁK, Jitka UHROVÁ, Marek POUR, Michal OSTRÝ, Nina FABŠÍKOVÁ, Kateřina ŠAFÁŘOVÁ, Jakub KOMÁREK, Jan ZEMAN, Karina HOŘENÍ, Martin KRATOCHVÍL, Lucie OBROVSKÁ, Tomáš KOHOUTEK, Daniel PROKOP and Martin BUCHTÍK. Specializované činnosti pedagogických pracovníků a nepedagogická práce či další činnosti v regionálním školství: analýza stavu a návrhy doporučení – syntetická zpráva a doporučení (Specialized activities of teaching staff and non-pedagogical work or other activities in the regional education: analysis of the situation and proposals for recommendations - synthetic report and recommendations). Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky, 2023.

    2022

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Ošetřit emoce tak, aby nebolely. In ...a pak bylo ticho / Tornádo v Moravské Nové Vsi. Hodonín: Jihomoravská komunitní nadace, 2022, p. 124-141. ISBN 978-80-11-01633-3.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK and Hynek CÍGLER. Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona) (Incentives for the development of psychodiagnostic practice when establishing support measures (including placement in classes and schools established pursuant to pursuant to Section 16(9) of the Education Act). In Hoření, K. et al., Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti. TAČR, MŠMT, 2022, 14 pp.
    3. KOHOUTEK, Tomáš. Škola jako pestrá obec (School as a diverse community). Praha: Česká školní inspekce, 2022.
    4. HOŘENÍ, Karina, Klára ZAJÍČKOVÁ, Jitka UHROVÁ, Lucie OBROVSKÁ, Karel GARGULÁK, Daniel PROKOP, Michal KUNC, Tomáš KOHOUTEK, Martin BUCHTÍK, Nina FABŠÍKOVÁ, Jakub KOMÁREK, Václav KORBEL and Martin PHILIPP. Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti (Research report: Analysis of the causes of the higher proportion of Romani pupils educated according to the framework curriculum for basic education in classes established pursuant to Section 16(9) of the Education Act and proposal of a set of measures). Praha: TAČR, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2022.

    2021

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Cena děkana. (Dean´s Award). Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2021.
    2. KOHOUTEK, Tomáš. Potřebujeme krytinu, plachty a psychologa. (We need roofing, tarpaulins and a psychologist.). Praha: VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2021, p. 28-31. Vlasta. ISSN 0139-6617.

    2020

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Stanislav JEŽEK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ and Miroslav JANÍK. Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions. European Journal of Education. Hoboken , NJ USA: John Wiley & Sons, 2020, vol. 55, No 2, p. 275- 291. ISSN 0141-8211. Available from: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12373.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON and Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé (Classroom Management: Student Teachers and Mentor Teachers). 1st ed. Brno: Munipress, 2020, 278 pp. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON and Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé (Classroom Management: Student Teachers and Mentor Teachers). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 pp. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9652-3.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON and Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé (Classroom Management: Student Teachers and Mentor Teachers). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 pp. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6.

    2019

    1. HANUŠOVÁ, Světlana and Tomáš KOHOUTEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave? Novice teachers at Czech primary and lower secondary schols). In ZAČÍNAJÍCÍ UČITEL II. 5. mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků. 2019.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ and Tomáš KOHOUTEK. Novice Teachers of English as a Foreign Language in the Czech Republic and their Drop-Out Intentions. Journal of Language and Cultural Education. Nitra: OZ SlovakEdu, 2019, vol. 7, No 2, p. 51-77. ISSN 1339-4045. Available from: https://dx.doi.org/10.2478/jolace-2019-0011.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Tomáš KOHOUTEK and Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů (Short Version of Need for Closure Scale: The Structure of the Czech Version on the Student Teachers’ and Teachers’ Sample). Orbis Scholae. Praha: UK, 2019, vol. 13, No 2, p. 49-64. ISSN 1802-4637. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.11.

    2018

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Cena děkana (Dean's Award). Masarykova univerzita, 2018.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    4. KOHOUTEK, Tomáš and Jan MAREŠ. Profesní socializace začínajících učitelů – zkušenosti s diagnostikou a evaluací (Professional Socialization of Novice Teachers - Research Assessment and Evaluation Experience). In Pedagogická diagnostika a evaluace 2018. 2018.

    2017

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Světlana HANUŠOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Tomáš KOHOUTEK and Klára ULIČNÁ. Career Change Intentions of Novice Teachers in the Czech Republic: The Role of Out-of-school Factors. In European Conference on Educational Research. 2017.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 326 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8922-2017.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8922-8.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ and Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? (Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?). In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ and Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? (Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?). In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    7. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Well-being začínajících učitelů - výzkumná studie (Beginning teachers well-being - research study). In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu Hradec Králové. 2017.
    8. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Životní spokojenost začínajících učitelů (Novice teachers well being). In Novinky v pedagogické a školní psychologii 2017: Příklady dobré praxe. 2017.

    2016

    1. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ and Tomáš KOHOUTEK. Moc ve školních třídách studentů učitelství: souhrnné výsledky projektu GAČR (Power in Classess Taught by Student Teachers: Summarizing Research Results). 2016.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ and Tomáš KOHOUTEK. Moc ve školních třídách studentů učitelství: souhrnné výsledky projektu GAČR (Power in Classess Taught by Student Teachers: Summarizing Research Results). 2016.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ and Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? (Why do novice teachers leave schools?). In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ and Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? (Why do novice teachers leave schools?). In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016.
    5. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Začínající učitelé a jejich well-being (Beginning teachers and their well-being). In Učíme psychologii / Teaching psychology 2016. 2016.

    2015

    1. KOHOUTEK, Tomáš and Jan MAREŠ. Referenční báze moci aneb dobrý učitel jako dobrý člověk (Reference base of power: a good teacher, a good man). In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1st ed. Brno: Munipress, 2015, p. 157-177, 20 pp. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    2. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Well-being u začínajících učitelů (Well-being of the beginning teachers). In Učíme psychologii / Teaching psychology 2015. 2015.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ and Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství (From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes). 1st ed. Brno: Munipress, 2015, 238 pp. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ and Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství (From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 pp. ISBN 978-80-210-8096-6.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ and Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství (From a Lecture Hall to a Teacher´s Desk Power Relations in Student Teacher Classes). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 pp. ISBN 978-80-210-8097-3. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015.

    2014

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Ohlasy jungovských témat v současné teoretické psychologii: teorie interakce osobnostních systémů (Reception of jungian topics in contemporary theoretical psychology: The personality systems interaction theory). In Konference ČSAP - Hranice psychoterapeutického prostoru. 2014.

    2013

    1. BUCKOVÁ, Jolana and Tomáš KOHOUTEK. Možnosti využití hry v písku (Sandspiel) v diagnostice a terapii rodinných vztahů I: východiska pro strukturovaný přístup (Possibilities of use of sandplay for the purposes of family relationships diagnostics and therapy I: foundations of structured approach). In Psychologická diagnostika - výzkum, prevence a poradenství. 2013.
    2. BUCKOVÁ, Jolana and Tomáš KOHOUTEK. Možnosti využití hry v písku (Sandspiel) v diagnostice a terapii rodinných vztahů II: popis metodiky a příklady případové práce (Possibilities of use of sandplay for the purposes of family relationships diagnostics and therapy II: description of the method, case examples). In Psychologická diagnostika - výzkum, prevence a poradenství. 2013.

    2012

    1. KOHOUTEK, Tomáš and Jan MAREŠ. Anketa pro učitele. Anketa škole na míru. (Surveys for teachers). Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87063-73-6.
    2. KOHOUTEK, Tomáš and Jan MAREŠ. Anketa pro žáky. Anketa škole na míru. (Surveys for students). Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87652-94-7.
    3. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Ankety pro žáky, učitele a rodiče (Surveys for pupils, teachers and parents). In XX. konference České asociace pedagogického výzkumu "Kvalita ve vzdělávání". 2012.
    4. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Ankety pro žáky, učitele a rodiče: zkušenosti s přípravou autoevaluačního nástroje pro potřeby základních a středních škol (Surveys for pupils, teachers and parents: the experience with the preparation of the selfevaluation tool for elementary and secondary schools). Online. In Věra Ježková. Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2012, p. 48-57. ISBN 978-80-7290-620-8.

    2011

    1. KOHOUTEK, Tomáš and Jan MAREŠ. Ankety pro rodiče. Anketa škole na míru. (Surveys for parents). Praha: NÚV, 2011. ISBN 978-80-87063-49-1.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Dotazník způsobů zvládání zátěže: konstrukce nástroje využitého v brněnské části longitudinální studie ELSPAC, souhrn nejvýznamnějších výsledků (The coping questionnaire: the construction of questionnaire administrated in the Brno ELSPAC longitudinal study, a summary of the main findings). In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.
    3. MAREŠ, Jan and Tomáš KOHOUTEK. Strategie zvládání zátěže v adolescenci: styly odpovídání a limity dotazníkového šetření (Coping strategies in adolescence: responding styles and the survey limits). In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.

    2010

    1. DVOŘÁČKOVÁ, Dagmar and Tomáš KOHOUTEK. Psychosociální determinanty zdraví a vnímání kvality života seniorů (Psychosocial determinants of health and perceived quality of life by seniors). Revue sociálnych služieb. Trnava: Oliva, 2010, vol. 2, No 2, p. 50-65. ISSN 1338-1075.

    2009

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Changes in Coping During Adolescence: Possible Conceptualisations. Studia psychologica: časopis pre základný výskum v psychologických vedách. Bratislava: Slovak Academic Press, 2009, 51/2009, 2-3, p. 167-182. ISSN 0039-3320.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Dalibor ŠPOK and Ivo ČERMÁK. Neštěstí, krizové události, katastrofy a jedinec (Critical incidents, disasters and an individual). In Kohoutek, T., Čermák, I. (editoři). Psychologie katastrofické události. 1st ed. Praha: Academia, 2009, p. 18-92. ISBN 978-80-200-1816-8.
    3. NAVRÁTIL, Marek, Ivo ČERMÁK and Tomáš KOHOUTEK. Povodně a pomoc z perspektivy pomáhajících (The floods and the help from the view of aid workers). In Kohoutek, T., Čermák, I. (editoři). Psychologie katastrofické události. 1st ed. Praha: Academia, 2009, p. 192-230, 40 pp. ISBN 978-80-200-1816-8.
    4. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK, Ivo ČERMÁK and Bohumila BAŠTECKÁ. Povodně a pomoc z perspektivy zasažených (The floods and the help from the view of flood victims). In Kohoutek, T., Čermák, I. (editoři). Psychologie katastrofické události. 1st ed. Praha: Academia, 2009, p. 110-191. ISBN 978-80-200-1816-8.
    5. KOHOUTEK, Tomáš and Ivo ČERMÁK. Psychologie katastrofické události (The Psychology of Disastrous Events). Vyd. 1. Praha: Academia, 2009, 362 pp. 10332. ISBN 978-80-200-1816-8.
    6. KOLÁŘOVÁ, Kateřina, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Vztah mezi sebepojetím a zvládáním zátěže (Self-concept relation to coping). In L. Golecká, J. Gurňáková, I. Ruisel (Eds.). Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2009, p. s. 655 – 663, 9 pp. ISBN 978-80-88910-26-8.
    7. MAREŠ, Jan, Stanislav JEŽEK and Tomáš KOHOUTEK. Změny v hodnocení problémů a strategií zvládání zátěže v průběhu dospívání - longitudinální studie (Changes in the problems perception and coping styles in adolescence - a longitudinal study.). In Sociální procesy a osobnost 2009: Člověk na cestě životem: rizika, výzvy, příležitosti. 2009.

    2008

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Coping in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 55-64. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    2. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Demanding life situations in university students: gender aspect. Social Processes & Personality. 2008, vol. 1, No 1, p. 12 - 19.
    3. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Osobnostné aspekty zvládania záťaže (Personality aspects of coping with stress). E-psychologie [online]. 2008, vol. 2, No 1, p. 1 - 8. ISSN 1802-8853.
    4. KOLÁŘOVÁ, Kateřina, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Osobnostní souvislosti zvládání zátěže (Personality relation to coping). SPFFBU. Řada psychologická (P). Annales Psychologici. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 56, P 12, p. 67-77. ISSN 1211-3522.
    5. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy (Responses to academic stress: longitudinal perspectives). In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
    6. ELICHOVÁ, Markéta and Tomáš KOHOUTEK. Romská dětská populace a tvořivost (Romanian children and creativity). In Socialia. Trnava: Tranavská univerzita v Trnave, 2008, p. 506-508. ISBN 978-808082-160-9.
    7. KOLÁŘOVÁ, Kateřina, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Vztah mezi sebepojetím a zvládáním zátěže (poster) (Self-concept relation to coping). In Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie. 2008. ISBN 978-80-88910-26-8.
    8. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Zvládání zátěže v adolescenci: stabilita a kontext změn mezi 13. a 15. rokem (Coping in adolescence: stability and context of changes between 13 and 15 years of age). In Sociálne procesy a osobnosť 2008. 2008.

    2007

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK, Ivo ČERMÁK, Dalibor ŠPOK and Marek NAVRÁTIL. Dopady povodní v ČR v roce 2002 z perspektivy zasažených a pomáhajících: implikace pro organizaci pomoci, psychosociální aspekty pomoci (Flooding in the Czech Republic in 2002 from the perspective of victims and helpers: implications for the organization of the help, psychosocial aspects of the help). In Veřejná a soukromá řešení dopadů živelních pohrom v ČR : konference s mezinárodní účastí 6.6.-7.6.2007 / [editor Petr Červinek]. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 102 - 113, 11 pp. ISBN 978-80-210-4395-4.
    2. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Osobnostné súvislosti zvládania záťaže (Personality relation to coping with stress). In Sociální procesy a osobnost 2007 (sborník příspěvků). Brno: Psychologický ústav Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2007, p. 317-321. ISBN 978-80-7392-016-6.
    3. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Osobnostné súvislosti zvládania záťaže (poster) (Personality relation to coping with stress (poster)). In Konference "Sociální procesy a osobnost". 2007.
    4. ELICHOVÁ, Markéta and Tomáš KOHOUTEK. Tvořivost - potenciální síla pro umění i seberealizaci (tvořivost u romských dětí) (Creativity - potential power for artistry and self-fulfillment (creativity among Romanian children)). In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku: vybrané aspekty teorie a praxe. Praha: Centrum adiktologie, 2007, p. 12-15. ISBN 80-86620-14-X.

    2006

    1. JAKUBEKOVÁ, Ivana, Petra BOKOVÁ and Tomáš KOHOUTEK. Hudba a osobnost: souvislosti profesní dráhy hudebníků a proměnných jejich osobnostního stylu (vývěskové sdělení) (Music and personality: connections between career of the musicians and variables of their personality style). In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku - "Umění ve vědě, věda v umění". 2006.
    2. KOHOUTEK, Tomáš. Katastrofy a jedinec: člověk v situaci mimořádné zátěže (Disasters and the individual: people under extreme stress). 2006.
    3. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK and Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě (Coping strategies in early adolescence and its influence to the social status in the clasroom). Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In Sociální procesy a osobnost 2005. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, p. 185-197, 12 pp. ISBN 80-86174-09-3.

    2005

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK, Ivo ČERMÁK, Dalibor ŠPOK and Bohumila BAŠTECKÁ. Flooding: Czech Republic 2002: Impact on the mind of victims and issues of psychosocial aid. Granada 3 - 8 July 2005, Spain, 2005.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK and Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě (Coping strategies in early adolescence and its influence to the social status in the clasroom). Brno: konference PsÚ AV ČR, PÚ SAV, 2005. VIII. Sociální procesy a osobnost.

    2004

    1. SVOBODA, Mojmír, Vladimír ŘEHAN, Zdeněk VTÍPIL, Helena KLIMUSOVÁ, Pavel HUMPOLÍČEK, Tomáš URBÁNEK and Tomáš KOHOUTEK. Aplikovaná psychodiagnostika v České republice (Applied psychological assessment in the Czech Republic). První vydání. Brno: MSD, s.r.o. Brno, 2004, 234 pp. ISBN 80-86633-12-8.
    2. BALAŠTÍKOVÁ, Veronika, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Aspekty sebepojetí jako determinanty výběru strategií zvládání u adolescentů (Aspects of self-concept as a determinants of coping strategies in adolescence). Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2004, vol. 48, No 5, p. 410-415. ISSN 0009-062X.
    3. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK and Dalibor ŠPOK. Prožívání povodňových událostí: výskyt symptomů zátěže jako indikátor specifických potřeb zasažených osob (Experience of the flood). In Víme o sobě? vydáno u příležitosti konání konference Psychosociální pomoc v situacích mimořádných událostí. Praha: Magistrát hlavního města Prahy, 2004, p. 19-26.

    2003

    1. BALAŠTÍKOVÁ, Veronika, Marek BLATNÝ and Tomáš KOHOUTEK. Aspekty Já jako determinanty výběru copingových strategií. In Sociální procesy a osobnost - sborník příspěvků. Brno: Psychologický ústav FF MU, 2003, p. 13-14. ISBN 80-86633-09-8.
    2. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK and Stanislav JEŽEK. Copingové strategie a jejich vývoj v adolescenci (Coping Strategies and Development in Adolescence). Pavlov: konference Sociální procesy a osobnost., 2003. PsÚ FF MU, PsÚAV ČR, ÚEP SAV, SpÚ SAV.
    3. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK and Stanislav JEŽEK. Copingové strategie v adolescenci (Coping Strategies in Adolescence). Brno: konference Učitelé a zdraví., 2003. PedF MU.
    4. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK and Stanislav JEŽEK. Time changes in adolescents' relationship towards school - a coping perspective. Milano: The European Society for Developmental Psychology, 2003. XIth European Conference on Developmental Psych.
    5. KOHOUTEK, Tomáš, Marek BLATNÝ and Miroslav BRÉDA. Zdravotní stesky, copingové strategie a kognitivně-emoční typologie osobnosti: analýza vzájemných souvislostí. In Sociální procesy a osobnost. Brno: Psychologický ústav FF MU, 2003, p. 159-168. ISBN 80-86633-09-8.

    2002

    1. BLATNÝ, Marek, Tomáš KOHOUTEK and Petra JANUŠOVÁ. Dimensionality of coping encounter and its relationship to appraisal and personality. 11th European Conference on Personality, 2002. ISBN 3-936142-78-5.
    2. BLATNÝ, Marek, Tomáš KOHOUTEK and Petra JANUŠOVÁ. Situačně kognitivní a osobnostní determinanty chování v zátěžové situaci (Situational-cognitive and personality determinants of coping behavior). Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2002, vol. 46, No 2, p. 97-108. ISSN 0009-062X.
Display details
Displayed: 6/11/2024 12:17