Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. BERÁNEK, Jaroslav. Criteria of the divisibility known and unknown. In Mathematics from Primary Education View - The Conference Proceeding Abstracts. 2009. ISBN 978-80-8083-743-3.
    2. BERÁNEK, Jaroslav. Kritéria dělitelnosti známá i neznámá (Criteria of the divisibility known and unknown). In Matematika z pohledu primárního vzdělávání. první. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2009, p. 13-18. ISBN 978-80-8083-742-6.
    3. BERÁNEK, Jaroslav. Kritéria dělitelnosti známá i neznámá (Criteria of the divisibility known and unknown). In Matematika z pohledu primárního vzdělávání. 2009. ISBN 978-80-8083-742-6.

    2008

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena and Irena SYTAŘOVÁ. Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí (Talented pupils of mathematics). Komenský. Brno: PdF MU, 2008, vol. 132, No 3, p. 16-20. ISSN 0323-0449.
    2. BLAŽKOVÁ, Růžena. Didaktické problémy výuky žáků s poruchami učení, zejména s dyskalkulií (Didactics problems teaching of pupils with disabilities). In Nové trendy ve vyučování matematiky a informatiky na základných, stredných a vyskokých školách. první. Žilina: Fakulta prirodných vied Žilinské univerzity, 2008, p. 25-34, 9 pp. ISBN 978-80-8070-863-4.
    3. BLAŽKOVÁ, Růžena, Irena SYTAŘOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Gift for Mathematics and care of the talents. In Education and talent 1. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 48 - 60. Výzkumné zprávy, číslo 2. ISBN 978-80-7392-033-3.
    4. BERÁNEK, Jaroslav. Logic Problems in Elementary Mathematic Education. In Mathematical Education from Pupil`s and Primary School Teacher`s view. 2008. ISBN 978-80-244-1965-7.
    5. BERÁNEK, Jaroslav. Logické úlohy na 1. stupni základní školy (LOGICS PROBLEMS IN ELEMENTARY MATHEMATIC EDUCATION). In Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, p. 38-42. ISBN 978-80-244-1963-3.
    6. BERÁNEK, Jaroslav. Logické úlohy na 1. stupni základní školy (Mathematical logic in primary school). In Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy. 2008. ISBN 978-80-244-1963-3.
    7. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Matematika pro 4. ročník základních škol (Mathematics 4). první. Praha: Alter, 2008, 163 pp. ISBN 978-80-7245-145-6.
    8. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Pracovní karty a přehledy k učebnici Matematika pro 4. ročník (Work cards and reports to the textbook Mathematics for the 4th year). první. Praha: Alter, 2008, 10 pp.
    9. VAŇUROVÁ, Milena. Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ (Mathematically gifted children and preparation of teachers for develop their talents). In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008, p. 280-284. ISBN 978-80-7043-548-9.
    10. BERÁNEK, Jaroslav. Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů (Solving of mathematical problems). In 7. mezinárodní matematický Workshop. první. Brno: FAST VUT Brno, 2008, p. 69-76. ISBN 978-80-214-3727-2.
    11. BERÁNEK, Jaroslav. Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů (Solving of mathematical problems). In 7. mezinárodní matematický Workshop. 2008. ISBN 978-80-214-3727-2.
    12. BERÁNEK, Jaroslav. Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů (Solving of mathematical problems). In 7. mezinárodní matematický Workshop. 2008. ISBN 978-80-214-3727-2.

    2007

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ and Milena VAŇUROVÁ. Matematika 3 (Mathematics 3). první. Praha: Alter, 2007, 159 pp. ISBN 80-7245-086-7.
    2. BURIANOVÁ, Veronika and Tomáš MRKVIČKA. Portál pro učitele a studenty matematiky s využitím produktu webMathematica (Portal for teachers and students of mathematics with use of webMathematica). In Sborník příspěvků 3. konference Užití počítačů ve výuce matematiky. České Budějovice: Jihočeská univerzita České Budějovice, ČR, 2007, p. 21-25. ISBN 978-80-7394-048-5.
    3. VAŇUROVÁ, Milena. Příprava studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ na práci s nadanými dětmi v matematice (The preparation of students for teaching mathematically gifted pupils). In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, p. 319-323. ISBN 978-80-7392-006-7.
    4. ŠOTOVÁ, Jarmila and Lucie DOUDOVÁ. Příprava výuky matematiky v angličtině na FEM UO v Brně (Preparation for the Teaching of Mathematics in English at FEM UD in Brno). In XXV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu : sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu. Brno: UO, 2007, p. 1-5. ISBN 978-80-7231-228-3.
    5. BERÁNEK, Jaroslav and Růžena BLAŽKOVÁ. Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na 1. stupni ZŠ (Framework Programme for Primary Education and Teaching of Mathematics at the Primary School). In Inovácia v matematickej príprave žiakov na 1. stupni ZŠ. první. Trnava: Trnavská univerzita, 2007, p. 14 - 20. ISBN 978-80-8082-158-6.
    6. VAŇUROVÁ, Milena. Znát kompetence nestačí (Knowledge of competences is not suficient). In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007, p. 191-195. ISBN 978-80-7043-548-9.

    2006

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena. Rozvoj osobnosti žáků s poruchami učení v matematice (Teaching of pupils with Disabilities). In Matematika 2. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006, p. 51 - 55. ISBN 80-244-1311-6.

    2005

    1. BERÁNEK, Jaroslav. Několik poznámek k pojetí nekonečna ve vyučování matematice (Several Remarks on the Infinity Notion in Mathematics Teaching). In Sborník příspěvků ze XXIII. vědeckého kolokvia. 1st ed. Brno: Univerzita Obrany, 2005, p. CD-ROM, 5 pp. ISBN 80-85960-92-3.

    2004

    1. BERÁNEK, Jaroslav. Rozvoj funkčního myšlení v přípravě budoucích učitelů matematiky (Elementary functions in teaching of mathematics). In História, súčasnosť a perspektívy učitelského vzdelávania. první. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 2004, p. CD-ROM, 6 pp. ISBN 80-8083-107-6.
    2. BERÁNEK, Jaroslav. Vybrané partie teorie čísel ve vyučování matematice (The chosen problems of the theory of numbers in the mathematical education). In Sborník příspěvků ze XXII. vědeckého kolokvia. 1st ed. Vyškov: VVŠ PV, 2004, p. CD-ROM, 4 pp. ISBN 80-7231-116-6.
    3. BERÁNEK, Jaroslav. Známe všechno o kvadratické rovnici? (Quadratic equations in teaching of mathematics). In 3. mezinárodní matematický Workshop. první. Brno: FAST VUT Brno, 2004, p. CD-ROM, 4 pp. ISBN 80-214-2741-8.
Display details
Displayed: 29/6/2024 03:40