Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2013

    1. HOŠKOVÁ, Kateřina. Tvůrčí psaní pro malé spisovatele a spisovatelky. 1st ed. Brno: Edika, 2013.

    2008

    1. BENEŠOVÁ, Pavla. Fertigkeit Schreiben im Fremdsprachenunterricht bei lernschwachen Schülern (Writing skills in foreign language teaching in learners with SLD). 2008.
    2. COLLINS, Rita Chalmers. Introducing dialogue journals in a Central Europe context. In The London SoTL 7th International Conference. 2008.
    3. OPATŘILOVÁ, Dagmar and Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením (Special Educational Support for People with Physical Disabilities). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 180 pp. 4648/Pd-3/08-17/99. ISBN 978-80-210-4575-0.
    4. COLLINS, Rita Chalmers. Using Dialogue Journals with English Language learners. In 6th International and 10th National Conference ATECR. 2008.

    2007

    1. COLLIER, Aaron Marc. Teaching Writing Online: Using a Process-Genre Approach. Romanian Journal of English Studies. Timisoara: Editura Universitatii de Vest, 2007, 4/2007, No. 4, p. 273-282. ISSN 1584-3734.

    2006

    1. REKTOR, Ivan, Irena REKTOROVÁ, Michal MIKL, Milan BRÁZDIL and Petr KRUPA. An event-related fMRI study of self-paced alphabetically ordered writing of single letters. Exp Brain Res. 2006, vol. 173, No 173, p. 79-85. ISSN 0014-4819.

    2005

    1. HAVLÍČKOVÁ, Helena. Didaktika 1A - řečové dovednosti - NŠ. 2005, 30 pp.

    2003

    1. HAVEL, Jiří. Učebnice čtení a psaní pro 1. a 2. ročník ZŠ (recenze) (Textbook for reading and writing in elementary classes (rewiev)). Komenský. Brno: PdF MU v Brně, 2003, vol. 128, No 1, p. 46-47. ISSN 0323-0449.

    1999

    1. NĚMEC, Robert. Umíte číst a psát? Novinky.cz. Praha: Seznam - Ivo Lukačovič, 1999, 2. roč., 3.6.1999, 3 pp.

    1994

    1. COLLINS, Rita. Facilitating Writing for Reluctant Writers. Bozeman, Montana: Montana Adult and Continuing Education, 1994, 6 pp.
Display details
Displayed: 25/5/2024 08:31