Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2002

    1. ŠKAPA, Radoslav. Otázka životního porstředí v marketingu firem. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe SR, ČR a Poľska. 1. vyd. Košice: Vydavateľstvo Ekonóm, 2002, s. 165-172. ISBN 80-225-1555-8.
      Název anglicky: The ecological question in the marketing of the firms
      RIV/00216224:14560/02:00006100 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ecomarketing; marketing mix
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:40.
    2. ŠKAPA, Radoslav. Strategické souvislosti zeleného marketingu. In IMEA 2002. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002, s. 68-72. ISBN 80-7083-606-7.
      Název anglicky: The strategic aspects of green marketing
      RIV/00216224:14560/02:00006108 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Škapa, Radoslav (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: ecomarketing; marketing mix

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 6. 6. 2002 17:23.
Zobrazeno: 1. 6. 2024 05:35