Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. VOGEL, Radek. The syntactico-semantic properties of "business verbs". In SILSE 2009 - Silesian Studies in English. International Conference of English and American Studies. 2009.

    2008

    1. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. Journal of Global Strategic Management. Istanbul: Int. Strateg. Manag. and Managers Assoc., 2008, roč. 2, č. 3, s. 47-57. ISSN 1307-6205.

    2007

    1. VOGEL, Radek. Coherence created lexically: cohesive devices in company annual reports. In SCHMIED, Josef, Christoph HAASE a Renata POVOLNÁ. Complexity and Coherence: Approaches to Linguistic Research and Language Teaching. 1. vyd. Goettingen: Cuvillier Verlag, 2007, s. 161-170. ISBN 978-3-86727-215-5.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. In Advances in Crafting Business Strategies for National and International Markets. 1. vyd. Antalya: Beykent University, Gebze Institute of Technology and Canakkale Onsekiz Mart University, 2007, s. 916-925. ISBN 978-975-01-3970-3.
    3. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies. In Economy & Business. Bourgas: Science Invest - Bourgas, Bulgaria, 2007, s. 460-469, 19 s. ISBN 978-954-9368-27-7.
    4. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Reporting o aktivitách sociální odpovědnosti českých a slovenských podniků. In Vývojové tendence podniků III (Svazek II). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 627-644, 17 s. ISBN 978-80-210-4466-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 1. 5. 2024 08:42