Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

  1. VÁCLAVÍK, Ladislav. Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet. In Kateřina Sedláčková, Barbora Chovancová and Štěpánka Bilová. The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy. 1. vyd. Hongkong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, 2020. s. 122-131. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-1-6592-7135-5.
  2. 2018

  3. VÁCLAVÍK, Ladislav. One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English. In IATEFL LASIG, Brno 2018. 2018.
  4. 2015

  5. KREJČOVÁ, Elena a Zornica CVETANOVA CVETKOVA. Prepodavaneto na bălgarski ezik v čužbina - iziskvanija i potrebnosti v novoto hiljadoletie. Bălgarska reč. Spisanie za ezikoznanie i ezikova kultura. Sofija: Universitetsko izdatelstvo Sv. Kliment Ohridski, 2015, roč. 21, č. 4, s. 33-37. ISSN 1310-733X.
  6. 2014

  7. CVETANOVA CVETKOVA, Zornica. Avtentičnite materiali ot internet prostranstvoto kato alternativen podhod v komunikativno orientiranoto obučenie po bălgarski ezik za čuždenci. In Ivanova, Diana; Čolakova, Žoržeta. Paisievi četenija. Ezikoznanije. Naučni trudove, tom 51, kn.1, sb. B. Plovdiv: Universitetsko izdatelstvo „Paisij Chilendarski“, 2014. s. 349-356. ISSN 0861-0029.
  8. 2008

  9. KAZELLEOVÁ, Jitka. Projekt: Příprava znevýhodněných skupin zájemců o přijetí a následné studium v oborech učitelství a asistentství angličtiny. 2008.
  10. SOJKA, Petr a Roman PLCH. Technological Challenges of Teaching Mathematics in a Blended Learning Environment. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning (IJCEELL). UK: InderScience Publishers, 2008, roč. 18, 5/6, s. 657-665. ISSN 1560-4624.
  11. 2007

  12. SOJKA, Petr a Roman PLCH. Technological Challenges of Teaching Mathematics in a Blended Learning Environment. In Proceedings of the 8th International Conference on Technology in Mathematics Teaching. první. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2007. s. 26-30. ISBN 978-80-7041-285-5.
  13. 2005

  14. PITNER, Tomáš a Jaroslav RÁČEK. Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools. In Information and Communication Technology in Education. 1. vyd. Ostrava: University of Ostrava, 2005. s. 189-192. ISBN 80-7368-081-5.
  15. PITNER, Tomáš a Jaroslav RÁČEK. Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education. In EnviroInfo 2005 - Networking Environmental Information. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. s. 809-812. ISBN 80-210-3780-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 20. 1. 2022 19:11