VÁCLAVÍK, Ladislav. Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet. In Kateřina Sedláčková, Barbora Chovancová and Štěpánka Bilová. The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy. 1. vyd. Hongkong: Candlin & Mynard ePublishing Limited. s. 122-131. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-1-6592-7135-5. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Promoting Learner Autonomy in Classes of Business English using Quizlet
Název česky Podpora autonomie s pomocí aplikace Quizlet v seminářích obchodní angličtiny
Autoři VÁCLAVÍK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hongkong, The Teacher´s Role in Developing Learner Autonomy, od s. 122-131, 10 s. Autonomous Language Learning Series, 2020.
Nakladatel Candlin & Mynard ePublishing Limited
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Hongkong
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14640/20:00115817
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-1-6592-7135-5
Klíčová slova česky autonomie; učebnice;blended learning; obchodní angličtina; Quizlet; Edmodo
Klíčová slova anglicky autonomy; textbook; blended learning; business English; Quizlet; Edmodo
Štítky autonomy, blended learning, Business English, ICT, Quizlet
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Ladislav Václavík, Ph.D., učo 20439. Změněno: 17. 8. 2021 09:40.
Anotace
This contribution concerns implementation of various tools and strategies to which a teacher might resort in an effort to take some distance from the coursebook and raise awareness of learners’ autonomy in the fields of vocabulary learning, learning attitude and learning strategies. The concept of business news activities, as well as the use of ICT tools such as Quizlet will be introduced and described. Finally, a brief evaluation of the procedures – both from the teacher’s and learners’ points of view – will be offered in view of outlining their possible future modifications.
Anotace česky
Příspěvek se týká implementace různých nástrojů a strategií, díky nimž může učitel zvýšit povědomí žáků o autonomii v oblasti osvojování slovní zásoby, učení a strategií učení. Bude představen a popsán koncept aktivity „business news“, jakož i využití nástroje Quizlet. Uvedené postupy jsou v závěru zhodnoceny – jak z pohledu učitele, tak studentů – a nastíněny jejich možné budoucí úpravy.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:08