Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2007

    1. JUROVÁ, Michaela. Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 122-131. ISBN 978-80-210-4319-0.

    2006

    1. SUCHÁNEK, Petr a Petra DVOŘÁKOVÁ. Analýza marketingových nástrojů velkých podniků v ČR. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006, s. 547-567. ISBN 80-210-4133-1.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Eva a Lucie KAŇOVSKÁ. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations. Bratislava: Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2, s. 20-25. ISSN 1336-796X.

    2005

    1. SUCHÁNEK, Petr a Petra DVOŘÁKOVÁ. Analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 525-544. ISBN 80-210-3847-0.
    2. ŘEZÁČ, František. Marketingová strategie pojišťovacího podniku. In Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005. Brno: MZLU Brno, 2005, 8 s. ISBN 80-7302-099-8.

    2004

    1. HALÁMEK, Petr a Martin ŠAUER. Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu. In Konkurence ve veřejném sektoru, Objektivizace dělby práce mezi státní správou a samosprávou v řízení veřejného sektoru. Brno: ESF MU, 2004, s. 204-213, 247 s. ISBN 80-210-3359-2.

    2001

    1. VÁGNER, Ivan. Accepting the demography development consequences in time - the precondition for achieving the organizational competitive advantage. In Marketing 2001 : Marketing in the proces of globalisation in the beginning of the 3-rd millenium : international colloquium, Zvolen, Slovakia, May 16-18, 2001. Zvolen: Technical University in Zvolen, 2001, s. 19-24. ISBN 80-228-1020-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 1. 11. 2024 05:10