ŘEZÁČ, František. Marketingová strategie pojišťovacího podniku. In Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005. Brno: MZLU Brno, 2005, 8 s. ISBN 80-7302-099-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová strategie pojišťovacího podniku
Název anglicky Marketing strategy of insurance company
Autoři ŘEZÁČ, František.
Vydání Brno, Sborník z mezinárodní vědecké konference Firma a konkurenční prostředí 2005, 8 s. 2005.
Nakladatel MZLU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-7302-099-8
Klíčová slova anglicky insurance company; strategy; marketing strategy; insurance market; life insurance; non life insurance
Štítky Insurance Company, Insurance Market, Life Insurance, marketing strategy, non life insurance, strategy
Změnil Změnil: Ing. František Řezáč, Ph.D., učo 2756. Změněno: 15. 12. 2005 09:49.
Anotace
Příspěvek analyzuje úlohu marketingové strategie v procesu řízení pojišťoven ve vazbě na legislativní proces na pojistném trhu ČR po jejím vstupu do EU. Zároveň analyzuje využití jednotlivých vybraných marketingových strategií v pojišťovacím podniku.
Anotace anglicky
The paper analyses task of marketing strategy in a process of insurance companiesmanagement according to legislative process on the insurance market of the Czech Republic after entering the European Union. It additionally analyses using of selected marketing strategies in an insurance company.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 10:42