JUROVÁ, Michaela. Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 122-131. ISBN 978-80-210-4319-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová strategie a její vliv na výkonnost podniku
Název anglicky The marketing strategy and its influence on enterprise effeciency
Autoři JUROVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské finanční systémy 2007, od s. 122-131, 10 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00050774
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4319-0
Klíčová slova anglicky Marketing; marketing strategy; enterprise efficiency
Štítky enterprise efficiency, marketing, marketing strategy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 4. 2012 15:24.
Anotace
Příspěvek představuje vývoj přístupů k náplni marketingu, zabývá se marketingovou strategií a jejím vlivem na výkonnost podniku.
Anotace anglicky
This article introduces the development of approaches to contain of the marketing, it deals with marketing strategy and its influence on enterprise efficiency.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 22:07