-
KAČER, Tomáš a Barbora DIEGO RIVERA PŘÍHODOVÁ. Prague Semiotic Stage Revisited II. In Theatralia. Revue současného myšlení o divadelní kultuře. 1. vyd. Brno: Katedra divadelních studií FF MU, Nakladatelství MU, 2014, s. 1 - 251.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1203416/cs
-
SEDLÁČEK, Marek. Sémiotické aspekty hudebního díla - teoretická východiska, možnosti, limity. In Prezentácie - Konfrontácie. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/839178/cs
-
HOSKOVEC, Tomáš. Od významu v jazyce ke smyslu v textu. O dobrodružství strukturalistické cesty. Slovo a slovesnost. Praha: Ústav pro jazyk český AV ČR, v.v.i., 2008, roč. 69/2008, 1-2, s. 110-130. ISSN 0037-7031.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/763701/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. PRINCIPIA PARODICA: posbírané papíry převážně o divadle. 1. vyd. Praha: Akademie múzických umění v Praze, 2007, 350 s. DAMU. ISBN 978-80-7331-082-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/708643/cs
-
URBÁNEK, Tomáš. Přístupy k analýze textových dat v psychologii. Československá psychologie. 2007, roč. 51, č. 3, s. 290-300. ISSN 0009-062X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/784337/cs
-
FOŘT, Bohumil. Úvod do sémantiky fikčních světů. 1. vyd. Brno: Host, 2005, 148 s. Teoretická knihovna. ISBN 80-7294-165-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/583801/cs
-
SEDLÁČEK, Marek. Analytický přístup jako prostředek k porozumění hudebnímu uměleckému dílu. In Musica viva in schola XVIII. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004, s. 108-111. ISBN 80-210-3418-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/557835/cs
-
SEDLÁČEK, Marek. Eco, Umberto. Teorie sémiotiky (A Theory of Semiotics). (Translated by Marek Sedláček). 1. vyd. Brno: JAMU, 2004, 410 s. JAMU. ISBN 80-85429-99-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/564737/cs
-
SEDLÁČEK, Marek. Poznámka překladatele. In ECO, Umberto. Teorie sémiotiky. 1. vyd. Brno: JAMU, 2004, s. 353-356. ISBN 80-85429-99-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/564731/cs
-
URBÁNEK, Tomáš. Psychosémantika. Psychosémantický přístup ve výzkumu a diagnostice. 1. vyd. Brno: Psychologický ústav AV ČR a Nakladatelství Pavel Křepela, 2003, 361 s. (název edice a číslo svazku resp. verze - není). ISBN 80-86669-03-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/559456/cs
-
SKOPAL, Pavel. Konstruovaný autor. Kino-Ikon : časopis pre vedu o filme a "pohyblivom obraze". Bratislava: Asociácia slovenských filmových klubov, 2002, roč. 6, č. 2, s. 172-176. ISSN 1335-1893.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/485383/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Ostension nach 35, genauer gesagt nach 1613 Jahren - Autokommentar. BALAGAN: SLAVISCHES DRAMA, THEATER UND KINO. Postdam: Universität Postdam, 2002, roč. 8, č. 1, s. 58-70. ISSN 0949-4855.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561043/cs
-
SKOPAL, Pavel. Texty a kontexty sémiopragmatiky. In Cinematographica. Sborník prací FF MU: Otázky filmu a audiovizuální kultury. Brno: Masarykova univerzita, 2002, s. 19-27. ISBN 80-210-2992-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/485379/cs
-
RACLAVSKÝ, Jiří. Denotace a reference v hudbě. Organon F. Bratislava: Filozofický ústav SAV, 2000, roč. 6, Príloha, s. 93-100. ISSN 1335-0668.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/405639/cs
-
FILIPOVÁ, Helena a Siegfried ULBRECHT. Schwarz, W.: Prager Schule:Kontinuität und Wandel. Arbeiten zur Literaturästhetik und Poetik der Narration. Slavia. Praha: Euroslavica, 2000, roč. 69, č. 1, s. 87-90. ISSN 0037-6736.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/342034/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Sdílené světy - Hra jako únik ze sebe k druhému. Host. Brno: Host - vydavatelství, 1995, roč. 1995, č. 6, s. 57-68. ISSN 1211-9938.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561068/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Mnoho povyku pro semiotiku. Vydání první. Brno: Agentura G, 1992, 200 s. ISBN 80-901112-0-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561049/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Jméno Eco a sémiotické záhady divadla. Dramatické umění. Praha: Svaz českých dramatických umělců, 1988, roč. 1988, č. 3, s. 37-45.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561061/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Typology of Sings in Terms of a Typology of Communication Situations. In Sing, System and Function. Eds. Jerzy Pelc, Thomas A. Sebeok. Berlin - New York - Amsterdam: Mouton, 1984, s. 263-279.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561058/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Vienna`s Popular Musical Theatre as a Semiotics Institution. In Semiotics Unfolding. Proceedings of the 2nd Congress of AIS/IASS, Tasso Borbé (ed.). Den Haag - Berlin - New York: Mouton, 1984, s. 1739-1751, 12 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561059/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Riflessioni sulla semiotica slava. In Signum. Bologna: Carlo Prevignano, 1982, s. 163-167, 4 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561057/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Ripensando la semiotica - Verso una tipologia delle situazioni epistemiche. Bologna: Carlo Prevignano, 1982, s. 151-162.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561056/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Cinquante ans apres..ou les quatre courants de la sémiologie tchécoslovaque contemporaine. In Panorama sémiotique. Helbo, André (ed.). Bruxelles: Creussettes, 1979, s. 1-5, 6 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561070/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Il teatro che parla, canta e balla - Teoria di una forma communicativa. In La semiotica nei Paesi slavi: Programmi-problemi-analisi. Milano: Feltrinelli, 1979, s. 546-574.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561054/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. On Ostensive Communication. Studia semiotyczne. Poznaň: Ossolineum, 1979, roč. 1979, č. 8, s. 63-75.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561052/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Divadlo, které mluví, zpívá a tančí... Vydání první. Praha: Supraphon, 1974, 250 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561048/cs
-
OSOLSOBĚ, Ivo. Fifty Keys to Semiotics. Semiotica. The Hague: Mouton, 1973, roč. 1973, č. 7, s. 226-281, 55 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/561051/cs
2014
2009
2008
2007
2005
2004
2003
2002
2000
1995
1992
1988
1984
1982
1979
1974
1973
Zobrazeno: 13. 7. 2025 10:55