PHKVAZ Kvalita zboží

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2003
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Ing. et Ing. Miroslav Nováček
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh
St 7:40–9:15 P101
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 152 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/152, pouze zareg.: 0/152, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/152
Cíle předmětu
Kvalita zboží (PHKVAZ) Kvalita výrobku či služby nabývá stále většího významu jako konkurenční faktor v boji o získání zákazníka. Cílem předmětu je tedy seznámit studenty s nejnovějšími poznatky v oblasti řízení kvality, s komplexním pohledem na obsah pojmu kvalita zboží, s metodami a technikami analýzy a zlepšování, případně zajišťování kvality výrobků a služeb. Vzhledem k současnému vývoji mezinárodní spolupráce a obchodu i vzhledem k plánovanému vstupu České republiky do Evropské unie bude nastíněna problematika globálního vývoje pojetí kvality a zaměření Evropské politiky kvality. Bude představen institucionální rámec řízení kvality včetně legislativy a základní prvky ochrany spotřebitele. Forma zkoušky: písemná a ústní
Literatura
  • VEBER, Jaromír. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. první. Praha: Grada Publishing, 2002, 163 s. ISBN 80-247-0194-4. info
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, podzim 2005.