ESF:D_MS Marketingová strategie - Informace o předmětu
D_MS Marketingová strategie
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2006
- Rozsah
- 24 hodin za semestr. 10 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. Ing. Kristýna Viestová, CSc. (přednášející)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Volitelný předmět - Mateřské obory/plány
- Podniková ekonomika a management (program ESF, D-EKM) (2)
- Cíle předmětu
- Význam marketingu a marketingové strategie v podmínkách globalizace ekonomických jevů a procesů. Marketingová strategie - plán - obsah a význam pojmů. Strategie segmentace zákazníků a positioningu. Strategie v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu - produkt, cena, distribuce, lidé.. Informační systém marketingu jako podpora marketingových strategií.
- Další komentáře
- Poznámka k ukončení předmětu: zkoušku vykonat do konce následujícího semestru
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Volitelný předmět pro 2. a 3. semestr. Student si vybírá dva předměty z pěti vypsaných.
- Statistika zápisu (podzim 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2006/D_MS