PdF:AJc204 Praktický jazyk 1A - Informace o předmětu
AJc204 Praktický jazyk 1A
Pedagogická fakultapodzim 2024
- Rozsah
- 0/0/2. 24 hodin. 8 kr. Ukončení: z.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Peter Nobbs (cvičící)
Mgr. Filip Pultar (cvičící) - Garance
- Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJc204/Kombi01: Pá 27. 9. 15:00–16:50 učebna 11, Pá 11. 10. 15:00–16:50 učebna 11, Pá 25. 10. 15:00–16:50 učebna 11, Pá 8. 11. 15:00–16:50 učebna 11, Pá 22. 11. 15:00–16:50 učebna 11, Pá 6. 12. 15:00–16:50 učebna 11, P. Nobbs
AJc204/Kombi02: Pá 27. 9. 10:00–11:50 učebna 64, Pá 11. 10. 10:00–11:50 učebna 64, Pá 25. 10. 10:00–11:50 učebna 64, Pá 8. 11. 10:00–11:50 učebna 64, Pá 22. 11. 10:00–11:50 učebna 64, Pá 6. 12. 10:00–11:50 učebna 64, F. Pultar - Předpoklady
- none
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- DAP Anglický jazyk a literatura pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Učitelství anglického jazyka pro základní školy – způsobilost vyučovat další předmět (program PdF, C-CV)
- ZS1 Anglický jazyk pro základní školy (program PdF, C-CV)
- Cíle předmětu
- Tento kurz poskytuje praktické využití angličtiny včetně řečových dovedností (mluvení, poslechu, čtení a psaní). Studenti budou mít příležitost zdokonalit se v používání jazyka prostřednictvím diskusí, cvičení a úkolů. Kurz nabízí různé přístupy ke studiu a výuce jazyka a zároveň rozvíjí širší porozumění metodice a kultuře anglicky mluvících zemí.
Studenti se naučí analyzovat jazyk pro účely výuky a uvědomí si, že změnili svou roli - z uživatelů jazyka se stali zdrojem informací o jazyce a jazykovými modely. - Výstupy z učení
- The student will be able to actively use the English language in a variety of communication situations on CEFR level B2-C1. The student will be able to not only fluently express themselves, but also monitor for accuracy. The student will be able to use the right register (formal and informal) in spoken and written language. The student will be able to realistically evaluate their proficiency level and work individually on improvement. The student will be able to individually work with printed and electronic sources for further improvement.
- Osnova
- The students will cover U1-4 from the book New English File Upper Intermediate. Other additional materials will be used to support and further develop the topics and content of the corresponding units.
- Literatura
- povinná literatura
- OXENDEN,Clive a LATHAN-KOENIG, Christina. New English File Upper-intermediate student's book.Oxford: Oxford University Press 2010. ISBN: 978-0-19-451957-1
- doporučená literatura
- SWAN, Michael. Practical English usage. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2005. xxx, 658 s. ISBN 0-19-442098-1
- Výukové metody
- Students will take part in pair-work, group-work, class discussions and online forums and will be expected to give a presentation and write one written assignment.Students will do independent work outside of class using e-learning (Mood-link)and reading.
- Metody hodnocení
- Attendance is important but not required.
The students are expected to catch up with the work load on their own if they miss the classes.
The continuous assessment will consist of an oral in-class presentation, a progress test, a written assignment and forum participation.
In order to pass the course, the students must achieve 70 per cent on the final written test, 70 per cent on the final speaking test and obtain at least 70 points from the course as a whole. - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2024/AJc204