PdF:AJ9404 Didaktika anglického jazyka 2B - Informace o předmětu
AJ9404 Didaktika anglického jazyka 2B
Pedagogická fakultajaro 2021
- Rozsah
- 0/2/0. kombinované studium: výuka v blocích. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJ9404/Prez01: Po 11:00–12:50 učebna 54, J. Chocholatá
AJ9404/01: Pá 12. 3. 10:00–12:50 učebna 6, Pá 26. 3. 10:00–12:50 učebna 6, Pá 9. 4. 10:00–12:50 učebna 6, J. Chocholatá - Předpoklady
- A2MK_DI1A, A2MK_DI1B,A2MK_DI2A
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- The aim of the course is to inform students about the possibilities of continuing professional development and equip them with competences necessary for the management of their own continuing development after graduation.
- Výstupy z učení
- The students will know about the possibilities of continuing professional development.
The students will be able to plan their own continuing development after graduation. - Osnova
- The course focuses on the issues of professional development of teachers. Syllabus: 1. Reflection in teaching 2. Action research 3. Stages in the teacher development (Novice teacher, experienced teacher, expert teacher ) 4. Professional development possibilites (conferences, associations MSSUA, AMATE, IATEFL) 5. Burning issues in ELT today
- Literatura
- povinná literatura
- UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
- WALLACE, Michael J. Training foreign language teachers : a reflective approach. Cambridge: Cambridge University Press, 1991, ix, 180. ISBN 0521356369. info
- doporučená literatura
- COLLINS, Rita Chalmers a Světlana HANUŠOVÁ. Modeling Action Research in a Teacher-training Program. Vienna: University of Vienna, 2009. URL info
- Výukové metody
- Seminář, prezentace, skupinové diskuze.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář Course requirements: 80% attendance (or a written test), active participation, all assignements as set, contributions in mood-link-a discussion forums, essay.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- Je třeba upravit informace dle akreditace.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2021/AJ9404